Satellite
Show on map
  • Day 13

    Dlouhoočekávané vypadnutí + Fakta

    October 21, 2023 on the Philippines ⋅ ⛅ 29 °C

    Filipíny nebyly spontánní. Letenku jsem měla cca půl roku dopředu, vzorně. Jen nebylo jisté, kdo poletí se mnou. Jestli vůbec někdo.

    Nakonec, jak je z fotek zřejmé, mám štěstí. Nemusím sdílet dojmy z toho nejčistšího moře jen sama se sebou. Jak já se těšila.

    Jaké jsou ale Filipipiny doopravdy?
    - Lidé tu jsou v převážně vzdělání
    - Ne však tolik na to, aby uměli vařit (dávám 2*, netaktizuju)
    - Je tu čisto. Odpadky jen v menším množství a skoro nikde se nesmí ani kouřit
    - Filipínci umí skvěle anglicky, jelikož svým jazykem si kvůli nářečím napříč ostrovy nerozumí
    - Peníze jim voní, skrytými poplatky se neskrývají
    - Průzračnější moře jsem nikdy neviděla
    - Známé turistické ostrovy (momentálně mám na mysli Boracay) jsou spíše promenády sales pracovníků, kteří vám své katalogy nacpou až tam, kam slunce nesvítí
    - Na méně turistických ostrovech, jako například Bohol, se stanete celebritami, najíte se za pár korun a potkáte se se skutečně filipínskou kulturou
    - Hlavním nepřítelem digitálních nomádů je místní internet
    Read more