Noemi K

Joined October 2019

Aloha

November 8 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

Mir sind itz sit 4 täg in hawaii und völlig inere andere wält... Wo mer in honolulu sind glandet simmer fascht erschlage worde vode höche luftfüechtigkeit. Aber chuum hemmer de strand, d palme, d wälle und di grüene hügel gseh isch alles wider guet gsii 😍🌴
    Die letschte 3 täg hemmer es hotel in honolulu diräkt am waikiki beach gha. Ei tag simmer i norde vode insle gfahre und hend det de surfer chönne zueluege und hend in haleiwa s berüemte matsumoto shave ice gässe.
    Hüt simmer vo oahu ufd big island gfloge, das heisst die nöchschte täg stönd näbe schöne stränd au no vulkän ufem programm 🌋

Vill natur und chli las vegas

November 3 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

Vo zion us simmer langsam uf flagstaff (arizona) gfahre, wo mer die allerbeschte feinschte zartischte ribs hend gässe wos git. Underwägs simmer de glen canyon und de berüemti horseshoe bend am lake powell ga aluege, und natürlich simmer au es stück em grand canyon entlang gfahre. A allne orte hemmer en spektakuläri ussicht gha, emel nachdem mir üs dur di ganze asiatische und kanadische touris hend durekämpft 😄

Nach einere nacht am lake mead simmer uf VEGAS BABY!!! Die stadt isch definitiv es erläbnis, aber die vile vile lüüt, liechtli und de ganz lärm sind üs schnell mal ufd närve gange und mir sind froh gsii womer is death valley hend chönne flüchte (wo definitiv weniger lauft als in vegas)...

Geschter simmer de joshua tree national park go aluege mit sine berüemte bäum und kaktee. Dä park het mir bis itzt am beschte gfalle und ich wär am liebschte no es paar täg det blibe zum alles aluege :)
    Itz simmer grad am zmorge ässe und spöter fahremer zrugg uf LA, gönd morn de camper go abgäh und denn flügemer scho glii uf hawaii ☺️🌺

Aliens und canyons

October 20 in the United States ⋅ ☀️ 10 °C

Womer sind aacho isch de lake tahoe mit rauch vom caples-fire (waldbrand) überdeckt gsi. De rauch isch am nächste tag verschwunde und mir hend zum erschte mal d ussicht chönne bewundere. Nach spaziergäng mit chipmunks und gäns und pause mit änte und grosse tannzäpfe und 2 iischalte nächt hemmer üs uf e wäg zum walker lake gmacht.
    De walker lake isch en salzsee wo so fescht spieglet, dass mer nid gnau weis wo s wasser ufhört und s land afaht. Det hemmer zum erschte mal ufde reis riiiichtig schön vill stärne gseh ⭐🌠😍

Denn simmer wiiter quer dur nevada gfahre... Über ewig langi gradi flachi strasse durs nüt dure, und über de extraterrestrial highway
    (ja mir hend gluegt, und nei mir hend kei ufos gseh, und ja mir hend wük guet gluegt und ja mir sind au enttüscht gsii)
    bis zum zion national park in utah. Det hemmer en tolli wanderig gmacht und wülls so schön isch gsii hemmer die nöchschte täg grad no meh canyons ufem programm 🤠🏞️🏜️

If you're going to san francisco

October 15 in the United States ⋅ ☁️ 11 °C

Vo üsere schöne siesta in santa monica simmer ufde 101 de küste entlang richtig norde gfahre. Underwägs hemmer ade küste übernachtet und det en superkitschige sunneundergang gseh (ihr wüssed sicher weles föteli dass ich meine) ☺️

Am sunntig mittag simmer in san francisco acho und grad zersch mal überforderet gsii mit de ganze iidrück i dere stadt... Für die vile lüüt, strassemusiker, schöne hüser, steile strasse, alte cable cars, grunzende seelöie und di ganze beizli wo so fein hend gschmöckt bim verbii laufe hättemer meh ziit bruucht als nur 2 täg! Aber für en schöne (chli länger als plante) spaziergang de bucht entlang zude golden gate bridge hets zum glück glängt 😊

Die nacht schlafemer scho ufde andere siite vode golden gate bridge und gnüssed morn bim zmorge nomol d ussicht uf san francisco bevor mir in richtig lake taHoe losfahred...

Guet aacho

October 10 in the United States ⋅ ☀️ 22 °C

Vor 2 täg simmer vom chalte züri über barcelona uf LA gfloge. Nach em lange flug und de ewige warterei am flughafe hend miers denn irgendwenn todmüed is bett gschafft.

Letscht nacht hemmer s erschte mal im camper gschlafe und sind vom griffith observatory us de sunneufgang ga luege 😍 und hend en chliine spaziergang in richtig hollywood sign gmacht.

Itz liggemer in santa monica am strand und gnüssed s nüt mache 🌴🍹

Never miss updates of Noemi K with our app: