• Day 6

Kreta dan 6 - Plaka, Spinalonga Island

August 25, 2015 in Greece ⋅ ⛅ 25 °C

...dan se začne ob 8 uri, klasično, vendar danes jutranje kopanje žal odpade, ker je bilo oblačno in močno vetrovno in zato prehladno....zajtrk na balkonu in potem se odločimo, da gremo kar sami po svoje in ne z ladjo iz Agiosa Nikolaosa...in še več smo videli...z avtom smo šli v 15 km oddaljeno vasico Plaka, od koder tudi vozijo ladjice na otok Spinalonga, nekdanjo kolonijo gobavcev, ki so jo zaprli leta 1957. Na poti smo si ogledali tudi simpatično mestece Elounda. Na Spinalongo smo prišli vsi trije za 20 eur iz vasice Plaka, če bi šli iz mesta Agios Nikolaos, bi tak enak izlet, ki traja vec kot 4 ure sicer, 2 od teh ur te pustijo na Spinalongi. ( pa nisem prepričan da bi dve uri hotel biti tam na vročini), iz Agiosa bi porabili za izlet 40 eur ali več.

Kapetani iz Plake so bili majhni in konkretno obilni Grki, vozijo pa kot da so sami, poln gas barko naprej v obalo, se prehitevajo, zanimivo videt. Spinalonga je za videt, ko si prebereš še kaj o zgodovini in ko to vidiš v živo, preveč luštno ni moglo biti. Ob vrnitvi v Plako se odpravimo še na drugi del zaliva do vasic Istro in Ammoudara in na tamkajšnje plaže. Barve kot iz rajskih plaž, nenazadnje so rajske tudi te, in danes ker piha in je bil sploh posebno doživetje z valovi, ki se zlivajo v zaliv. Rdečo zastavo so sicer izobesili, zato se raje še vrnemo v Agios Nikolaos na plažo pd našim hotelom in se za urco in pol še skopamo "doma".

Danes je večerja prav tako "domača" in na balkonu. Pogled imamo krasen, pa tudi prišparamo kakšen eur.

Zvečer še zadnjič po Agiosu Nikolaosu in jutri zjutraj po zajtrku naprej...čaka nas Enagron village.