• Day 7

Kreta dan 7 - Enagron village

August 26, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 25 °C

...imamo aktivne počitnice....danes ponoči je še težave z želodcem oddelala Jasmina, tako da smo Agios Nikolaos zapustili malce "mavrični", neprespani in pred nami je bila 2 uri dolga vožnja v gorati predel Krete, v eko vasico Enagron, zraven mesta Axos. Pot po avtocesti (kao) je še ena ura bila ok, ko pa smo zapustili avtocesto in se začeli vzpenjati proti Axosu, pa je Jasmina že imela parkrat šestke pod vodo. Uspeli smo se pripeljati brez nepotrebnih postankov in prišli v idilično vasico Enagron. Popolen mir in tišina, ljudje neverjetno prijazni, super urejeno, apartma super zrihtano, pričakal nas je welcome drink sokec in keksi za Evo. Mami je morala še malo odspat, z Evo pa sva malo naredila ogled vasice, kje so igrala, bazen, restavracija....res luštno.

Popoldne smo se šli še malo kopat, mala popotnica strašno uživa in res je v tem miru in tišini noro dobro se kopati med skalami gorate Krete. Zvečer sva še z malo popotnico šla fotografirat, potem pa na večerjo. Porcije ogromne, hrana odlična. Probali smo Apaki, dimljeno in slano svinjsko meso, ki je bilo odlično, vendar slano, da sem ponoči šel elektrolite pit.

Spat gremo hitro, jutri je atijev dan...40 let bo ati star....