Satellite
Show on map
  • Day 8

    Kreta dan 8 - Enagron village

    August 27, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 25 °C

    ...pa je tukaj, 40-ka....zaradi vseh okoliščin sicer ne bo praznovanje, kot bi lahko bilo, bomo pa naredili vse, da bo lepo....zjutraj me moji dami zbudita z rakijem v posteljo, tak kak je treba....lepo se je zbuditi v tem miru in okolju, svet je res malo drugačen tukaj....takoj po jutranji dezinfekciji zob gremo na jutranje plavanje, praktično smo sami in mala popotnica prvič preizkusi plavuti, še malo pa bo splavala....

    Po kopanju na zajtrk, same domače dobrote, vse od njih iz te vasice, nabrano, pripravljeno itd...res zanimivo, grški jogurt z medom in bučnimi semeni je zakon....po zajtrku se moje dame dogovorijo za jahanje ponija ali osla, skratka, poln dan je pred nami....

    Cel dan možgane na off, na easy, kopanje, kosilo, počivanje, mala popotnica je jahala osla po makadamih gorate Krete, večerno kopanje in večerja. Cel dan sem se veselo tudi jaz ukvarjal z želodčnimi težavami, preizkušeno pa žlica popra v usta in poplaknit z vodo deluje. Večerja in nešto popit.

    Jutri Knossos in Heraklion.
    Read more