• Day 10

Sicilija dan 10 -Giardini Naxos - Cefalu

September 15, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 26 °C

Za nami je že več kot 1200 kilometrov. Danes smo po zajtrku krenili na 240 km dolgo pot do mesta Cefalu. Po avtocesti do Catanie, potem smer Palermo. Prvi nasvet, ki ga dam lahko vsem je ta, da takšno pot ne delajte brez polnega tanka :) namreč, frajerji imajo bencinake črpalke na 95 km narazen. Je pa res, da je za cca 230 km avtoceste cestnina bila samo vsega skupaj 2,40 eur. Kakorkoli, prišli do Cefaluja, se zapeljali v mesto Lascari, kjer smo poklicali našega gostitelja. Tukaj dve noči spimo za samo 80 eur v hiši pri eni družini. Gospod Mario nas pričaka na železniški postaji Lascari, nas popelje 2 km stran do oznake 198 na cesti SS113, hiška P2 :) ena luštna mala hiška, kjer nas pričaka še žena in hčerkica Lola, pes Raki in dve mački :) ponudijo nam limonado, razkažejo hišo, sobo, skratka prijazni in očitno se gredo tukaj oni malo kubanske variante "casa particular".

Ko se nastanimo, kljub povabilu h kosilu gremo mi po svoje. Proti Cefaluju, ki se nam odpre iz ceste. Res lepo mesto, vendar se čuti da je oblegano s turisti. Po dolgi sprehajalni poti ob obali se prodajajo klobuki, brisače in seveda ves "klump" iz plastike in gume, lokal do lokala in slučajno si izberemo pizzeriji, ki je na Foursquare-u omenjena kot lokal, ki imajo najboljše pizze v Cefaluju. Očitno tega ne moremo vedeti, bila je pa res dobra, sočna in nismo več bili lačni. Lokalno rdeče vino je takisto dobro, lepo je sedlo, pač radi pijemo :)

Nadaljujemo po kosilu v mesto, se izgubimo med ulicami Cefaluja. Simpatično, slikovito, škoda samo, da strogi center ni zaprt za promet, kar velja praktično za vsa ta mesta. Na poti nazaj se odpeljemo še na plažo, Spiagga Salinelle....kamor seže oko dolga peščena in malo prodnata plaža, topla voda, nobene gneče, tam počakamo sončni zahod, se okopamo, uživamo, ko se utrujeni vrnemo v hiško in pojemo na terasi večerjo ob hladnem Heinekenu. ( ja, ima rdeč totalitarni simbol gor, vendar je odlično pivo:) )

Jutri dopoldne plaža, vmes počitek, popoldne Cefalu in obvezni photo session ob t.i. "Golden hour" :) Verjetno bomo Palermo kar izpustili, saj se nam izteka in smo že malo siti mestne gneče, ubadanja z dosežki njihovih avtošol in bomo raje šli kar v San Vito Lo Capo, kao najlepša plaža na Siciliji....bomo videli...gremo lepo po vrsti, itak prehitro gredo dnevi in smo že krepko preko polovice....