• Day 13

Sicilja dan 12 - San Vito Lo Capo

September 18, 2014 in Italy ⋅ ⛅ 29 °C

...poslovimo se od družinice, od gospe Luise, gospoda Maria, ki me kar objame in dvakrat poljubi na lica, kot da sem v filmu Boter mamma mia :), Eva še zadnje pol ure nori s hčerko Lolo in psico Raki, popijemo espresso in proti San Vito Lo Capo. Cca 170 kilometrov, od tega 112 km po avtocesti, ki je spet ni bilo treba plačati nič, je pa res da tudi niti ene "pumpe" ni celo pot. Palermo si ogledamo izključno obrobje po obvoznici, niti na pamet nam ni padlo, da bi rinili,v mesto in smo raje čimprej dosegli cilj. In kaj nas pričaka za 149 eur za 2 nočitvi....lastna vila, z bazenom, terasa 100m2 z kuhinjo zunaj, ležalniki, kolesa, gril, bazen z toboganom in desko za skakanje, ter lep apartma cca 40m2 z lastno kuhinjo, klima, spalnica kopalnica...res luksuz...

Mala popotnica se veselo okopa dvakrat, preden pojemo kosilo in gremo počivat. Popoldne nas čaka še ta lepa peščena plaža, trgovina in sprehod po tem lepem malem obmorskem mestu, ki ima menda samo 3450 prebivalcev. Luštno.

Popoldne gremo v mesto, 3 min z avtom od naše vile. Plaža dolga, peščena, ogromna, vendar piha, so valovi in raje izkoristimo čas za sprehod, dvig zadnjih denarnih rezerv do konca potovanja, se spravimo na sladoled, obvezen sprehod po peščeni plaži, v trgovino in domov kuhat večerjo na tej ogromni terasi. Eva se igra, ata pije rdeče sicilijansko vino, mami kuha rižoto...pojemo in si privoščimo še nočno kopanje v bazenu....kaj reči...la vita e bella....