• Day 1

Sl.Konjice...Treviso...Malta (Bugibba)

August 28, 2013 in Malta ⋅ ☀️ 24 °C

...ponoci smo se odpravili na pot in se pocasi in varno peljali proti letaliscu Treviso...vmes smo se ustavili na kavici,kjer se je Evica tudi zbudila...naucili smo se tudi okoli prinest Ryanair glede teze potovalke,presvercali smo jim 3 kg vec kot bi lahko,upamo da namratantudi,nazaj,ce ne bodo eurcki odtekli....vulkan energije imenovan Eva je trajal cel let do Malte,ter tudi se eno uro na avtobusu, ko smo se ze na Malti peljali do mesteca Bugibba. Hotel smo nasli,vse ok,cisto,edino skrb nam trenutno povzrocajo vzmetnice s fedrami...upam,da se bom lahko vstal iz postelje...Eva spi...ko se zbudi gremo na ogled mesteca in vdihat nove kraje...
    ...hotel je prakticno 30 m od glavnega trga mesta, sprehodili se ob obali, Eva in mami pa sta se celo kopali...Evi je juckala in uzivala v morju...vecerja je bila prav tako dobra in potrebni smo vsi spanja...jutri pa dan za Evo...Popeye village....
    ...se prvi vtisi...zanimiva drzava, podobna zgodba kot na Portugalskem ali nenazadnje pri nas...ogromno praznih nepremicnin,ki se prodajajo..ogromno dobrih lokalov,ki so evidentno ze nekaj casa zaprti...kriza ocitno...
    ...glavni prevoz so avtobusi...karta za 7 dni za odraslo osebo je 12 eur, otrok ima do 3 leta zastonj...torej se bomo prakticno cel dopust vozili cele dneve sem in tja za vsega 24 eur...smesno poceni...