• Day 4

Gozo

August 31, 2013 in Malta ⋅ ☀️ 26 °C

...novi dan v Sredozemlju...in spet je vroce...po zajtrku se usedemo na avtobus 221, kateri nas pripelje do trajektne luke na Malti...od tam s trajektom preplujemo Gozo kanal in pristanemo na otoku Gozo...simpaticno pristanisce in hitro resimo vprasanje prevoza...avtobus seveda :)
    ...takoj ko se odpeljemo nas malo iz oblakov zalije dez,kar je v principu vplivalo lepo,vsaj za nekaj casa,da se je ozrazje malo ohladilo...ogledamo si torej Ramla zaliv,z rdeco pesceno plazo...tudi jamo,kjer naj bi nimfa Kalipso imela 7 let Odiseja not pod kljucem naj bi bila tu,ceprav je zal nisem uspel najti...v nadaljevanju je Eva zaspala na busu in smo iz avtobusa izstopili v mestecu Marsalforn,kjer smo imeli prijetno kosilce...dobra pizza...
    ...pot smo nadaljevali mimo mesta Rabat in sredisca Victoria, slikovito mesto, ulice s tipicnimi lesenimi balkoni,ki so znacilni za Malto in tudi Gozo...

...v nadaljevanju pa vrhunec,ki ga poznamo iz serije Game of Thrones ( Vojna prestolov) ...kraj Dwejra z znacilnim Azure window...skala z luknjo...sicer pa slika pove vec kot besede...tukaj sta se Eva in mami celo kopali...
    ...ker cas prehitro bezi, si z busom pogledamo se lepe cerkve Ta'Pinu in Xewkija,nakar se vrnemo nazaj v pristanisce Mgarr in s trajektom nazaj na Malto...
    ...Evo je danes zdelalo in po vecerji gremo spat...jutri nas caka ribiska vasica Marsaxlokk in ribja trznica, ter kopanje na pesceni plazi Birzebugga...
    ...imena so res posebna,skoraj tako kot promet tukaj...:)