• Day 8

Bugibba

September 4, 2013 in Malta ⋅ ☀️ 24 °C

...dan brez avtobusa :)...po zajtrku na sprehod in na turisticni vlakec,ki nas je popeljal po Buggibi, sosednji Qawri in zalivu St.Paul...umirjeno in na easy, koncno smo tudi slisali nekaj Malteske glasbe, ki jo sicer pogresamo tukaj...v osnovi nimajo neke muzike zvecer nikjer,razen oni ko plesejo vsak vecer na komad "my first love" ...
    ...ko se je mala popotnica naspala lepo in mirno v postelji v sobi tokrat, smo in na kosilo v Pancake parlour....
    ...se eno kopanje v morju in sprehod po stantih in dneva je konec...vecerja, pakiranje in jutri nazaj domov...

...kaj napisati kot zakljucne misli in povzetek nasih pocitnic na Malti...Malta je zanimiva dezela, je pa res, da je ne morem priporociti vsakomur...vedno je pac odvisno kaj kdo isce,zeli in pricakuje...
    ...prevozi so v redu,cedasiravno samo avtobusi vec ali manj,hudo poceni...tudi hrana je dobra in ne pretirano draga, nekako enako kot pri nas...
    Plaze...hja...imajo jih,kar nekaj,vendar so tak tak...ce nekdo zeli pescene plaze in se nima namena prevec vozit, potem ima moznosti Melliah Bay, Golden Bay, Paradise Bay...plaze so lepe,vendar ne pricakovati Hrvaskih borovcev in sence, sence je na Malti v bistvu zelo malo...fina plaza se je na otoku Gozo..rdec pesek...pa vceraj smo se nasli eno super v Bugibbi, spodaj pod skalami,pesek,super za otroke...t.i. Srbska plaza...res sami Srbi...se pocutis domace :)
    ...za raziskovat je tukaj ogromno, v 8 dneh smo videli dosti, nikakor pa vsega...je kaj za delat, mi smo spustili templje, jame,spilje in se kaki,izlet, pa smo bili vsak dan aktivni..ce se odlocite za aktivno prezivljanje, potem vedite,da se boste dosti vozili z busom :) ...razen ce vzamete drazjo opcijo in najemate izlete in ostalo turisticno ponudbo,ki je je dosti...
    ...pogresam dogajanje z zivo glasbo ob vecerih...tukaj nasi sosedi znaju lipo pivat pismu...sicer pa je za dozivet...izbrano izhodisce Buggiba za potovanje sem ter tja po otoku je fajn,ker je lustno mesto z nekaj dogajanja, istocasno pa so povezave,od tukaj prakticno do povsod...
    ...rezime...lustno je bilo...vendar nas caka se ogromno sveta za odkrit...in cakamo vsi ze domaco govejo zupico in domaco posteljo.... Saha Malta...