• Day 5

Fasano Zoo Safari - Alberobello

June 30, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

...zbudimo se v nov sončen dan...po zajtrku na naši mali terasi gremo v cca 15 km oddaljen Fasano, kjer je Zoo Safari. 22 eur karta za odraslega in 19,50 eur za otroka je sicer mali rop ampak na dopustu ne bomo "šparali", na veselju otroka pa tudi ne :) Skratka, z lastnim avtom se voziš med živalmi, ki so povsem na prostem. Pričakajo te na vratih jeleni, kozli, ovni in tako naprej, nekatere živali niso prav nič sramežljive da ne bi s kopiti se malo naslonila na vrata in pogledala skozi okno. Ta stres mi je bil, hvala Bogu, prišparan :)

Nadaljujemo po poti, ko se pripeljemo do ograje na kateri piše Levi...in dejansko...na pravem safariju moraš imeti srečo da ga sploh vidiš, tukaj so lepo v senci pod drevesi, dva metra od tebe. Potem gre po naprej, zapelješ v medprostor dveh ograj, zadaj zaprejo, spredaj odprejo...kot da sem v neki verziji Jurassic parka...in zapelješ med tigre. Tile tukaj niso kot na Tajskem, ampak lepo aktivno hodijo, se kopajo, pležejo po drevesih, skratka zanimivo videt, ko te loči od take mrcine samo vetrobransko steklo in malo "pleha".

Sledijo medvedi, sloni, žirafe (ki zelo lepo vzamejo arašide iz roke, imajo pa tudi ogromno sline ), zebre, bizoni, opice, konji, osli, itd. Je za videt. Potem se parkiraš avto in greš še na tri atrakcije znotraj Fasanolandie (zabaviščni park), ki je zraven Zoo Safarija. Tu še je razstava reptilov, peljejo te v kletkah med opice, ki veselo skačejo po avtu in še z vlakecom enim obhod do ogleda polarnih medvedov, nosorogov, morskih levov, hipotov...

Ko po vročini oddelamo vse, se odpeljemo še v 10 km stran oddaljeno mesto Alberobello. Znotraj mesta je znamenitost kamnite hiše, ki jih imenujejo Trulli in naj bi bile sezidane brez veziv, iz apnenčestih kamnov nepravih oblik. Naj bi to zdržalo od pradavnih časov do danes. Vsekakor zanimivo videt...škratov ni bilo doma sicer.

Vrnemo se v Monopoli, malo počitka, kuhanje, večerja na naši mali terasi in še zadnji sprehod večerni po lepem Monopoliju. Jutri gremo naprej, v mesto Matera...zagotovo je Polignano a mare in Monopoli tisto ta pravo....res fajn.