• Day 7

Amalfi coast...Agerola

July 2, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 24 °C

...in tako prehitro minevajo dnevi, ko se že poslovimo od Matere. Do naslednjega postanka nas loči cca 250 km, ki sicer do Salerna gre kar hitro. Več ali manj hitra cesta in avtocesta. Potem pa se začne :) Izhod za Amalfijsko obalo in že prvi pogled na morje, na nešteto belih črt, ki jih za seboj puščajo gliserji, daje občutek, da bo gneča. Do mesta Amalfi nas loči le 14 km in ozka cesta, preveč avtov, avtobusov, skuterjev in motorjev in praktično nikjer možnosti za postanek ali parkiranje, zadnje kilometre ne naredi najbolj prijetne. Mesteca so slikovita, podobno sicer kot Cinque Terre, vendar bolj mondeno, dražje, večje. Amalfijska obala je praktično 50 km dolga, zelo strmo vse skupaj in kljub slikovitosti, se bolj ubadaš s tem, da boš nepoškodovan prevozil cesto pred tabo.

Prispemo do Amalfija in si zaželim kave, pa ni nikjer za parkirati. Ura parkiranja je sicer tukaj 5 eur, kar je samo po sebi mali rop, si ne predstavljam kako ceno ima kava in pivo. In tudi nismo izvedeli, ker smo po 20 minutah iskanja parkirnega prostora enostavno obupali nad gnečo in šli naprej proti Ageroli. Vasici nad Amalfijsko obalo, ki se strmo dviguje in po 20 km iz Amalfija prišli na destinacijo Casale Paradiso v Ageroli. Kmečki turizem, hrana vsa domača, dobro rdeče vino, relatvno skromna soba ampak čisto. Glede na to, da bi se morali voziti 45 minut nazaj po serpentinah do obale, bomo danes ostali kar tukaj, malo pogledali domače konje tukaj, šli peš do centra vasice in zvečer Italija nabije Nemce...upam :)
    Forza Azzurri!

Jutri pa Pompeii in poskusiti srečo do plaže :)