• Day 14

Italia road trip e finito...arrivederci

July 9, 2016 in Slovenia ⋅ ⛅ 27 °C

Italijanski road trip se nam je končal. Ponoči smo, da se izognemo vročini in gneči ob 4 krenili in bili ob 9 uri že doma. Povsod je lepo, doma je najlepše. Malo več kot 3200 km smo naredili vse skupaj, ogromno videli, ogromno prehodili in se super imeli.

Italija je vedno lepa, vedno zanimiva, ko se navadiš na to, da je treba naročevati espressote in kofete na šanku, ko se navadiš na njihov famozni delovni čas. Več ali manj povsod kjer smo bili je bil delovni čas od 12 do 14.30 in potem od 19 ure do polnoči ali dlje. Tam kjer pa lahko greš na zajtrk in kavico pa te znajo finančno prizadeti :)

Če bi izpostavil tisto, kar nam je bilo najbolj všeč je to zagotovo Polignano al mare, Monopoli, Matera in San Gimignano. Vsekakor ogleda vredni so Pompeii, medtem ko me je Amalfijska obala pustila malo bolj hladnega in še vedno prisegam na Cinque Terre.

Vse skupaj je bilo lepo, umirjeno in zdaj je čas da si prvo oddahnemo od vožnje po ozkih cestah, kjer upaš, da na ovinku ne bo kdo pripeljal naproti in potem začnemo spet delati plane za naprej.

Zagotovo pa bi naslednjič raje z letalom šel do Barija in od tam z avtom po mestih južne Italije....še nižje je kar nekaj biserov, ki jih še bomo odkrili....