• Day 2

Dan 2 - Doha - Kuala Lumpur

February 15, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

...mirno letimo in po lokalnem času pristanemo v Dohi ob 1.30 zjutraj. Tukaj na letališču smo presenečeni, kako je vse urejeno. Letališče novo, vsa letala flote Qatar airways prav tako izgledajo nova, vsi lokali na letališču tudi sredi noči delujejo in so odprti. Na letališču igrala, spa center za oddih, vlak, ki vozi na drug terminal, vidi se kje je denar. "Multikulti" srečamo v pravem pomenu tukaj prvič, tudi ženske popolnoma v črnih pokrivalih, kar resnično je malo nelagodno, kaj šele za njih, ker tak kot to izgleda na prvi pogled, je fajn napeto to prek obraza.

Skratka, vkrcamo se na drugo letalo, večje, udobno pa na 7 urnem letu ne bo pretirano nobeno, razen prvi razred morda. Vsega skupaj smo v Dohi bili na letališču dobre pol ure in že smo na drugem letalu proti Maleziji. Ob 15.30 po lokalnem času pristanemo v Kuala Lumpurju. Welcome to Malaysia.

Letališče je ogromno. Da pridemo do kontrole in prtljage, se moramo po lepem sprehodu peljati z vlakom na drug terminal. Takoj preden smo izstopili iz letala, nam povedo, da v Maleziji ni heca z drogo, saj je za karkoli v povezavi z drogo smrtna kazen. In dejansko "treniraju strogoču" povsod. Kontrola, da te spustijo noter, slikajo te, prstne odtise vzamejo, povsod vidiš neke kazni, če zgubiš ključ toliko ringittov kazni, če kadiš tam, toliko ringittov kazni, skratka...red mora bit :)

Po menjavi Eur v ringitte, kjer nas prvič rahlo olajšajo za vrednost evropske valute, kupimo kupon za taksi, ki nas pelje v hotel v središče Kuala Lumpurja ali tukaj kar KL, kot rečejo mestu. Na poti iz letališča se spoznamo z Malezijo prvič. Bogata država to mora biti, samo dobri avti povsod, Audi, Bmw, Mercedes, Toyota, Honda....povsod se gradijo bloki, naselja...moderno vse, ogromni jumboti, ki so v bistvu megalomanski jumboti, kot jih pri nas nimamo. Skratka...napram Vietnamu ali Tajski, Malezija je mnogo bolj moderna in bogata, že na prvi pogled.

Taksist nas odloži pred vrata hotela, Geo hotel Kuala Lumpur, 100 m do mestnega centra, 200 m do Chinatowna, naredimo po nastanitvi v lepo veliko sobo prvi sprehod. Vročina, sopara in vlaga Azije nas greje, ko z odprtimi očmi naša mala popotnica požira kulturni šok :) Tržnica, sadje, hrana na ulici....klasični prizori Azije bi lahko rekli....utrujenost in lakota nas pripeljeta do nekega bacpakarskega lokala, kjer se pocartamo s hrano in potem na spanje.

Prenastaviti telo na časovno razliko nas vse malo muči ponoči, še najbolj našo malo popotnico ki ob 1.30 po lokalnem času pa do 4.00 gleda ko sova in noče zaspati. Nekako nam le uspe...lahko noč.