Malezija 2017

• 0videos
  • 19.7kkilometers
  • 18.9kkilometers
  • Day 1

Dan 1 - Zagreb - Doha..so it begins....

February 14, 2017 in Croatia ⋅ ☀️ 6 °C

In smo dočakali.Težko pričakovano potovanje v jugovzhodno Azijo, v Malezijo.Dolga pot je pred nami in na letališču v Zagrebu gre vse gladko. Vkrcamo se na letalo, pričakajo nas touch screen ekrani, slušalke, skratka, Qatar airways resnično štima. Cena karte je bila prav tako izjemno ugodna, dejstvo pa da letijo iz Zagreba pa jih uvrsti izjemno visoko za bodoče potovalne želje. Skoraj 6 urni let proti Dohi se je začel...danes gledamo filme na letalu....Read more

• Day 2

Dan 2 - Doha - Kuala Lumpur

February 15, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

...mirno letimo in po lokalnem času pristanemo v Dohi ob 1.30 zjutraj. Tukaj na letališču smo presenečeni, kako je vse urejeno. Letališče novo, vsa letala flote Qatar airways prav tako izgledajo nova, vsi lokali na letališču tudi sredi noči delujejo in so odprti. Na letališču igrala, spa center za oddih, vlak, ki vozi na drug terminal, vidi se kje je denar. "Multikulti" srečamo v pravem pomenu tukaj prvič, tudi ženske popolnoma v črnih pokrivalih, kar resnično je malo nelagodno, kaj šele za njih, ker tak kot to izgleda na prvi pogled, je fajn napeto to prek obraza.

Skratka, vkrcamo se na drugo letalo, večje, udobno pa na 7 urnem letu ne bo pretirano nobeno, razen prvi razred morda. Vsega skupaj smo v Dohi bili na letališču dobre pol ure in že smo na drugem letalu proti Maleziji. Ob 15.30 po lokalnem času pristanemo v Kuala Lumpurju. Welcome to Malaysia.

Letališče je ogromno. Da pridemo do kontrole in prtljage, se moramo po lepem sprehodu peljati z vlakom na drug terminal. Takoj preden smo izstopili iz letala, nam povedo, da v Maleziji ni heca z drogo, saj je za karkoli v povezavi z drogo smrtna kazen. In dejansko "treniraju strogoču" povsod. Kontrola, da te spustijo noter, slikajo te, prstne odtise vzamejo, povsod vidiš neke kazni, če zgubiš ključ toliko ringittov kazni, če kadiš tam, toliko ringittov kazni, skratka...red mora bit :)

Po menjavi Eur v ringitte, kjer nas prvič rahlo olajšajo za vrednost evropske valute, kupimo kupon za taksi, ki nas pelje v hotel v središče Kuala Lumpurja ali tukaj kar KL, kot rečejo mestu. Na poti iz letališča se spoznamo z Malezijo prvič. Bogata država to mora biti, samo dobri avti povsod, Audi, Bmw, Mercedes, Toyota, Honda....povsod se gradijo bloki, naselja...moderno vse, ogromni jumboti, ki so v bistvu megalomanski jumboti, kot jih pri nas nimamo. Skratka...napram Vietnamu ali Tajski, Malezija je mnogo bolj moderna in bogata, že na prvi pogled.

Taksist nas odloži pred vrata hotela, Geo hotel Kuala Lumpur, 100 m do mestnega centra, 200 m do Chinatowna, naredimo po nastanitvi v lepo veliko sobo prvi sprehod. Vročina, sopara in vlaga Azije nas greje, ko z odprtimi očmi naša mala popotnica požira kulturni šok :) Tržnica, sadje, hrana na ulici....klasični prizori Azije bi lahko rekli....utrujenost in lakota nas pripeljeta do nekega bacpakarskega lokala, kjer se pocartamo s hrano in potem na spanje.

Prenastaviti telo na časovno razliko nas vse malo muči ponoči, še najbolj našo malo popotnico ki ob 1.30 po lokalnem času pa do 4.00 gleda ko sova in noče zaspati. Nekako nam le uspe...lahko noč.

• Day 3

Dan 3 - Kuala Lumpur - Batu caves

February 16, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 26 °C

Dobro jutro. Spali do 10.30, pripravljeni na vročino in lep dan. Zajtrk si privoščimo kar zraven hotela, pocasi do 200 m oddaljene metro postaje Pasar Seni, se naučimo kako poteka njihov mestni prevoz. Iz metroja eno postajo do glavne postaje KL Sentral, tam pa z vlakom KL Komuter do Batu caves. Cca 25 minut traja pot in izstopimo točno pri jamah Batu. Takoj ko zapustimo postajo nas obkroži silovit vonj po kadilih, malo morje stojnic s hrano, suvenirji, oblekami...nor cocktail za nos, oči. Pridemo do stopnic, ki vodijo strmo gor do jam. Malo se zadihamo na strmi poti gor, vlaga in vročina nista prijatelj v takih zadevah :), gori nas pa čakajo tri velike jame in svetišče v katerega so veselo romali vsi indijci, ostali pa smo gledali opice, ki se kar prosto sprehajajo in petelin in kokoši. Čistoča je nek drug pojem tukaj kot si predstavljamo mi.

Več si lahko preberete tukaj: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Batu_Caves

Zlat spomenik pred stopnicami je resnično impresiven, bojda največji na svetu v čast gospodu Muruganu. Po slabih dveh urah odromamo nazaj na vlak in v Kuala Lumpur. Najdemo tudi GO KL bus (purple line), ki po središču vozi zastonj. Iz vlaka na avtobus in v četrt Bukit Bintang. To je malo mesto v mestu, samih shopping centrov. Prada, Tag Heuer, Gucci, Cartier, Hermes in podobni giganti so doma tukaj. Mi jih nismo obiskali, ker nam ni bilo danes za nakupovanje, smo pa vseeno še preizkusili KL monorail, do Beraya Times Square. Tam iz enotirnice stopiš direktno v shooping center, ki ima 1000 trgovin, bowling, kino in od 5 do 7 nadstropja svoj zabaviščni park, s čisto pravim vlakom smrti. Ja, notri, v shopping centru. Preden sta me punci pustili za eno uro in se šle malo vozit smo še v ogromni izbiri hrane, izbrali eno in se fino najedli.

Treba je bilo počasi nazaj in še enkrat smo malo uživali v res dobro urejenem mestnem prometu in se vrnili domov. V Chinatownu smo še danes šli v našo "bazo", Reggae bar blizu hotela, se malo spočili in nekaj spili, potem pa na zasluženo počitek. Dosti smo videli in doživeli, jutri bo tudi tako.

• Day 4

Dan 4 - Kuala Lumpur - city tour

February 17, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 26 °C

Nov dan, 33 stopinj in akcija. Danes preizkusimo zajtrk v hotelu, kar je bila napačna odločitev. Ko pojemo eno hladno jajce, 4 toaste in spijemo kafe, ki je bil še kar, se danes odločimo kar za hop on-hop off bus. Načeloma nismo za take poteze, ampak danes se je za 24 urno karto za vse nas tri, za cca 25 Eur za vse tri to več kot izplačalo. Bus vozi po 23 točkah v mestu, kar je v tem prometu in da se izognemu vsemu vrvežu mesta, milina.

Začnemo za vogalom našega hotela, Pesar Seni Central Market. Dopoldanski program je prvo hitri ogled National palace, tja brez tega busa nikakor ne bi "romal", zatem pa KL Bird park, največji prosti aviarij, z več kot 3000 pticami, cca 200 različnih vrst ptic, med katerimi se lahko prosto sprehajaš. Ceno sicer imajo za vstopnino suverenih 27 Eur, ampak za otroka je to bilo danes doživetje. Prav tako se zraven še prosto sprehajajo tudi opice, vmes obrnejo kakšen koš, skratka dogaja. Ko smo si ptice ogledali, nas je pot vodila mimo Nacionalne mošeje do Merdeka Square in Sultan building, lepo, za par fotk potegnit, več kaj pa ne. Največji drog z zastavo je tu, pa prireditve imajo tukaj, ampak v tej vročini in vlagi nimaš v neposredni bližini enega lokala, da bi spil hladno pivo. Zato gremo naprej.

Naprej do, končno, Petronas twin towers. Na svetu največja "dvojčka" sta v živo dejansko vredna ogleda in sta res spektakularna. Ko stopiš spodaj noter, so opcije ali se gre gor na tisti stekleni most med njima, ali ravno v Surria KL nakupovalni center. Ja tudi tu je, velik, glamurozen. Na most nismo šli ker bomo jutri šli še malo višje za panoramski ogled mesta na KL tower. Smo pa šli mimo Guccija, Tag Heuer, itd., spet v center, jest, ker smo bili lačni. Danes mi ni bilo da si kupim novi Rolex, niso imeli modela mojega :), sem pa ugotovil, da so cene npr. Apple produktov, cca 200-400 eur nižje kot pri nas. ( 1 Eur = 4,76 Ringitta cca). Recimo da se splača, ostalo pa, vsaj v tem okolišu, primerno izgledu in luksuzu tudi cene. Po kosilu še sprehod v KLCC park, ki ne samo da je čist in da praktično ne vidiš enega ogorka na tleh, ima zraven otroških igral tudi bazen za otroke na prostem. Deca se kopajo, starši pa lepo stolpnice gledajo v ozadju, fino.

Ura je neusmiljeno šla proti večeru in mi smo se spravili nazaj. Vmes doživeli pregovorni KL prometni zamašek in se na večerjo spravili v tukaj bližnji Chinatown kar na ulici. Ni tako poceni kot Tajska ali Vietnam, ni pa hudo. Večerja za tri plus pijača cca 12-15 eur. Verjetno bo izven KL ceneje, ker tukaj se skoraj trudijo biti dragi, vsaj za Azijo.

Jutri še zadnji dan v KL, KL tower in še hrana v Chinatownu, potem pa že počasi premik.

• Day 5

Dan 5 - KL Tower - Chinatown

February 18, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Danes super spimo, ni bilo vroče, postelja je fina, skratka zajtrk danes kar na avtobusu. Avtobus nas popelje skozi mesto do KL Tower (Menara KL), 421 m visok telekomunikacijski stolp. Karte so pa kar...."skydeck" stane 105 ringittov na odraslega in 52 ringittov za otroka, "observing deck" pa cca 30 ringittov manj. Preden te spustijo v dvigalo, še moramo podpisati izjave, da smo normalni, da ne bomo skakali in seveda če bi kaj nardil neumnega, oni niso nič krivi. Base jump padalo sem doma pustil, tako da smo šli samo na ogled in naredit par dobrih fotografij.

Vsekakor se izplača "investirat", če že, v skydeck level, saj dejansko vidiš in doživiš več. Ko prideš ven se pod nami odpre celotno mesto z okolico, vidijo se Batu caves, National palace, vse kar smo obdelali in seveda pred nosom tako rekoč, Petronas twin towers. Ko oddelamo ves foto shooting, gremo pogledat še na "oberving deck". Tam je 360 stopinj krog, vse v steklu in polno trgovcev in seveda "obvezni" foto shoot, da ti prodajo sliko...skratka...investirat v skydeck...

Ko nas prizemljijo nazaj, se malo okrepčamo, potem pa se skozi mesto vrnemo v Chinatown. Prvo v hotel, da se malo osvežimo in spočijemo, potem pa še na zadnji pohod po stojnicah s hrano v slikovitem Chinatownu.

Pogledamo si še tržnico Pasar Seni, kjer je bolj umirjeno in tudi cene malo višje, nato pa v Chinatown, malo preizkušat "street food". Probamo "chicken clay pot", v lončeni posodi piščanca z rižem, ražnjiče z kozicami, svinjino in piščancem, do sitega. Potem pa še zadnjič v našo "bazo", reggae bar in na počitek. Jutri naprej proti Cameron highlands.

• Day 6

Dan 6 - KL - Cameron Highlands

February 19, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 16 °C

Dobro jutro in adijo KL. Zgodnje vstajanje in preizkus delovanja,aplikacije Grab, taksi aplikacije, s katero si izbereš kateri taksi in dobiš nazaj povratni info kdaj pride taksist, katero registersko številko avta ima, njegovo ime in slika in cena, ki jo boš plačal. Zadeva deluje brezhibno, le uro si moraš nastavit na telefonu na malezijski čas, da ne bo 7 ur kasneje prišel. Skratka, deluje.

Naložimo torbe in prijazen taksist nas pelje proti TBS, novi avtobusni postaji za daljše avtobusne linije. Ko pridem na postajo je to presenečenje, to je praktično kot letališče, vse novo, urejeno, povsod monitorji z informacijami glede odhodov avtobusov iz različnih gate-ov, noro. Karte, ki sem jih rezerviral še v Sloveniji nam samo natisnejo, vse deluje. Vkrcamo se na avtobus, ki je res udoben, prostora za noge je ogromno in pot pod noge. Še zadnjič skozi KL in proti Cameron highlands. Tukaj se na dobrih 700 m2 poleg čajevih plantaž najdejo resorti, golf igrišče, jagode, pragozd, džungla, ni da ni. Vse v prijetni klimi na višini do 2032 m. Čez dan cca 25 stopinj, zvečer cca 16, super klima in pravi raj za počitek od vrveža in mestnega kaosa, smoga in gneče KL. Pot do sem je relatvno hitra, 4 in 3 pasovne avtoceste, Malezija je res urejena, moderna in povsod se gradijo novi kompleksi, naselja...razvijajo se očitno zelo hitro, baje so na lestvici držav, s katerimi je najlažje poslovati na 23 mestu na svetu. Ne vem kje je naša deželica, ampak mislim, da bi se lahko marsikaj naučil kdo tukaj kaj novega. Tudi to, kako je "multi-kulti" možen brez težav, vsaj to kako mi to vidimo v teh dneh.

Ko gremo dol iz avtoceste, so ceste še vedno v redu, celo boljše kot na Kreti. Zadnjih 54 km je vzpon v Cameron Highlands in ovinki, ampak nič prenapornega. Pot je slikovita in zanimivo videti, kako živijo ljudje. Pripeljemo se po slabih 4 urah vožnje iz KL v mesto Tanah Rata, ki naj bi bil center Cameron Highlands. Tukaj si takoj uredimo izlet za jutri in se zmenimo za prevoz do 5 km oddaljenega Birchanga, kjer spimo v Hotelu Rainbow. Tu je kot v Bovcu ali Kranjski gori :) Lepo malo mestece, polno hotelov, en glavni trg, gostilne, trgovine in fajn klima.

Ko se nastanimo si najdemo "bazo", kitajsko restavracijo preko ceste, katere lastnik je izjemno prijazen, jemo hrano na njegovo priporočilo in vse je super, sladko kisle kozice, sušen čili z limonino travo in piščancem, piščanec v limonini omaki, vrhunsko. Tip pozna kje je Slovenija, saj je bil lani v Benetkah, v Avstriji. Na koncu koncev je svet relativno mali. Po kosilu gremo peš do tukajšnje farme jagod in solate. Tu je dežela jagod in privoščimo si čokoladni fondue z jagodami, jagodni sok, odlično. Preostanek dneva še malo hodimo in raziskujemo male trgovinice in stojnice, večerjo pa pojemo v "bazi", pišcanca z ingverjem, kozice v česnu in piščanca v omaki črnega popra. Siti v sobo in spat, jutri ob 9 nas čaka izlet.

• Day 7

Dan 7 -Cameron Highlands - Mossy Forrest

February 20, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 25 °C

Dan začnemo ob 9 zjutraj, ko nas točno kot ura poberejo za izlet. Prvo nas peljejo na farmo metuljev, nato pa na ogled čajevih plantaž. Resnično lepo, kako se vse zeleno razprostira po hribih in gričih. Nadaljujemo proti "Mossy forrest", mahoviti gozd, eden najstarejših pragozdov baje. Dejansko je neverjetno, saj je v zraku ogromno vlage in meglic, vodič nas pelje še na dejanski trekking skozi gozd, ne samo po označeni poti in skusimo si vlago, veje, korenine, blato, mah. Dobro doživetje, vendar smo umazani. Povedal nam je, da nismo hodili po zemlji, temveč mahu, ki naj bi ga bilo cca 5 m, saj je ta starodavni gozd tako dolgo tukaj, da se to nabira leta in leta. Vsaka veja je vlažna, vse je spolzko, mini Bear Grylls izkušnja. Mimogrede nam pa pove, da že dva dni iščejo eno žensko, ki se je izgubila, ker je zašla in jo išče 8 reševalnih ekip. Ni šala in glede na to kako je vse isto, vse poraščeno, se nekako ne bi hotel izgubiti tukaj, pa niti da sem Bear Grylls :)

Nazaj grede še malo čajevih plantaž, še ena farma z jagodami in nazaj v hotel spirat zemljo, mah in še kaj iz oblačil in čevljev. Kosilo danes spet v kitajski restavraciji, baza je bila še zaprta. Hrana dobra, brez pripomb. Po kosilu manjši sprehod, še nekaj malega suvenirjev za domov in počivat, ker je začelo malo deževat. Nočni market žal nismo videli, deluje baje samo ob petkih in sobotah.

Večerja seveda v naši bazi, Kwan Kee restaurant. Večerni sprehod in spat, jutri nas čaka cca 4 ure vožnje z avtobusom na Penang.

• Day 8

Dan 8 - Penang - George Town

February 21, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 27 °C

Hitro letijo tile dnevi, vstajanje ob 7, "piknik" zajtrk v sobi na postelji in ob 8.45 čakamo po navodilih na Shell bencinski črpalki. Dogovorjeno in ob uri, nas avtobus pobere v Brinchangu. Dejansko jim vse "štima". Avtobus resnično udoben in nobena težava ni zdržati 4 ure. Malo spimo, postanek v Ipohu, in potem smo že skoraj na Penangu. Voznik avtobusa nas vse tiste, ki smo na poti v George Town, vrže dol blizu trajektnega pristanišča in dejansko vsi trije za 4 ringitte, kare je manj kot 1 eur, s trajektom prečkamo morje med kopenskim delom in Penangom in pristanemo v George Townu. Prvi šok mi je, da dejansko smo morali čakati na taksi, saj s potovalkami nismo hoteli ravno po 31 stopinjah in 70 procentni vlagi hoditi v mestnem kaosu. Drugod v Aziji, kamorkoli prideš se tepejo zate, da ti lahko uvalijo nastanitev, prevoz, itd...tukaj se nihče pošteno še zmeni ne za nas. Še taksista, ki nas potem le za 15 rm pelje do hotela, smo morali vprašat če bi nas le peljal. Generalno je videti tako, da so kitajci delovni, indijci imajo največ nekih agencij in v večini vozijo avtobuse in taksije, izgledajo pa rahlo leni in nezainteresirani. Malezijci pa so kul, najbolje od vseh govorijo angleško. "Multi-kulti" je tukaj super, saj je možnost izbire.

Nastanimo se v Malabar Inn, blizu kitajske četrti in cca 300 m do najožjega centra. Po poti iz Cameron Highlands iščemo hrano in jo najdemo v eni indijski restavraciji, ki je že skoraj čisto zahodnjaška. Carlsberg točijo kot glavno pivo. Strežejo pa kao "chicken burger", ki si ga je zaželela najmanjša popotnica, in dobi polpet piščančji s curryem..."thank you, come again"...pojemo vse, tudi Sarawak Lassi, ki je pa indijska jed...dobro, smo poskusili, "check"...gremo dalje...

George Town je zanimivo mesto, baje ima cca 2,5 mio prebivalcev s širšim mestnim delom Penanga, sam George Town pa cca 708.000 prebivalcev. Ravno George Town naj bi bil t.i. kulinarična metropola JV Azije in dejansko je hrana tukaj na vsakem koraku.

Po kosilu se sprehodimo do dela, ki se mu reče Little India, gremo mimo mošeje in skozi Chinatown nazaj v sobo. Vmes se ustavimo v Kim Haus, kjer imajo božansko "crumble apple pie" in naravne sokove. Po vročem in napornem dnevu se osvežimo in na večerjo, izbire je skoraj preveč. Če smo v KL jedli kitajsko hrano in še malo tajske hrane za "gušt", tudi v Cameron Highlands smo si izbrali kitajsko "bazo", smo danes poskusili še ostale. Indijsko in za večerjo še končno tudi malezijsko hrano. Lagenda cafe je ime lokala, kjer strežejo lokalno hrano, z malo fuzije zahoda. To je šele eksplozija okusov, okusno, ampak drugačno. Na enem krožniku toliko okusov, da res brbončice delajo. Sokovi (jabolčni, lubenica) so božanski.

Osebno še vedno mi je najbolj pri srcu bila hrana v Vietnamu in Tajski, ampak če smo že v kulinarični prestolnici JV Azije, sem prepričan da ne bomo lačni.

• Day 9

Dan 9 - Penang - Georgetown city tour

February 22, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Danes je dan za raziskovanje mesta in okolice. Budnica je čestitka babi Darji, ki ima danes rojstni dan. Sedem ur bomo sicer še počakali, da je ne budimo sredi noči.

Zajtrk imamo 20 m od hotela, potem pa peš do muzeja čokolade in kave. Poskusimo čokolado z mangom, z durianom, s čilijem, kavo s kokosom itd...nadaljujemo do Cheong Fatt Tze Blue Mansion in točno ob 11 nas spustijo noter za ogled. Ob ogledu hiše, ki je danes luksuzni hotel in restavracija, slišimo celo zgodbo o gospodu Cheong Fatt Tzeju, ki je začel kot prodajalec vode na ulicah Jakarte in po tem, ko je poročil hčero svojega šefa v tovarni papirja naredil imperij, da so ga klicali "Rockfeller iz vzhoda". From rags to riches zgodba, bil je svetovalec kasneje kitajskega cesarja, minister za trgovino, klicali so ga prvi kapitalist vzhoda. Hiša je restavrirana, nočitev je preko 200 eur na noč. Zanimivo in za videt in slišat.

Dan nadaljujemo z avtobusom mimo protestanskega pokopališča proti Gurney drive, delu mesta, kjer je doma luksuz in tudi stojnice s hrano, ki pa okoli 13 ure še vse "spijo". Naprej proti Penang hill, kjer naj bi bila najbolj strma vzpenjača na svetu. Cena za vse nas tri za povratno vozovnico je 65 RM. Dvignemo se na 712 m visok Penang hill, privoščimo kosilo, se sprehodimo po razgledni točki iz katere se vidi praktično cel George Town in se spustimo nazaj dol. Mimo največjega budističnega templja Kek Luk si, ki je ogromen in nazaj v mesto.

Najdražja si privošči še uro masaže, medtem ko z malo poptnico resno igrava Uno...izgubil sem "fair and square". Za zaključek večera se odpravimo na večerjo, na drugo stran danes in najdemo Micke's place. Vrhunski lokal, super hrana, odlična glasba, odlična hrana, skratka naša "baza" tukaj. Gostje se lahko podpisujejo na stene, mize, stole in seveda je to več kot všeč mali popotnici, ki z veseljem riše in piše vsepovsod. Zasedimo se in skoraj dočakamo še živo glasbo, Bob je glasbenik, ki ga bomo morda slišali jutri. Krajši sprehod po ulici, kjer se je prav tako razživelo dogajanje in so zunaj stojnice s hrano. Cene smešne, med 3 - 5 RM hrana, vsepovsod pa polno. Jutri zvečer vemo kje bomo. Naenkrat je ura skoraj 22 in čas je za spanje. Jutri nas čaka Penang National park in Batu Ferrighi...pesek in morje.

• Day 10

Dan 10 - Penang beach route

February 23, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 24 °C

Penang, Malezijski biser orienta je danes v dežju. Celo noč je konkretno deževalo in zjutraj je bilo oblačno. Zajtrk v Kim Haus in potem skozi lokalno tržnico, kjer prodajajo vse. Taki prizori so vedno paša za oči. Danes je v planu "obalna ruta", Penang National park, Batu Ferringhi in še kaj. Iz Gurney driva se z avtobusom odpravimo ob obali do Penang National park. Vstop je zastonj, vendar se moraš ob vstopu registrirat. Ima dve trekking poti, eno lažjo in eno težjo, možnost je tudi v parku kampirat, iti na izlet okoli s čolnom, če se komu ne hodi in podobno. Nam žal ni bilo dano nič od tega, ker se je ravno ko smo se registrirali, zgodila prava tropska nevihta in naliv. Zaradi hoje po pragozdu, kjer so poti strme, vlažne in spolzke je danes to vse odpadlo. Vedrili smo v bližnjem kafiču, šli nazaj na avtobus in vedrili naprej še, ja, sram nas bodi :), v velikem centru Gurney plaza.

Načeloma pa, tudi če vreme ne bi bilo slabo, je ta "obalna" pot v bistvu nič posebnega. Od Georgetowna se pot do Penang National park vleče, preko 20 km je, vmes pa Batu Ferringhi, ki je v bistvu eno veliko področje hotelov in resortov. Tukaj naj bi bil tudi nočni market s stojnicami za hrano, ampak po večini povsod začnejo s tako imenovanimi "hawker stalls" od cca 18 ure pa do polnoči. Batu Ferringhi je z resorti ena dolga peščena plaža, voda ne izgleda prav kristalno čista, v bistvu je bila odločitev, da spimo v Georgetownu še kako pravilna, saj je danes tukaj izgledalo žalostno, do samega mesta pa ni tako blizu.

Vrnemo se počasi nazaj, v sobi se opremimo še z dežnimi jaknami in pelerinami in dan zaključimo v "bazi", Micke's place. Kelnar nam danes zaupa, da je iz Belgije, da je prej bil 8 mesecev v Avstraliji, 4 mesece v Indoneziji in da je zdaj tukaj. Ko rabi denar dela tako kot sedaj tukaj in naprej baje gre na Tajsko. Moderni nomadi. Razočaran kam gre EU je rekel.

Živa glasba in vrhunska zabava se začne tukaj po 22 uri, mi gremo spat prej, iz objektivnih razlogov. Jutri planov ni, izgubili se bomo malo po ulicah Georgetowna, potem pa na Langkawi.