• Day 5

Dan 5 - KL Tower - Chinatown

February 18, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Danes super spimo, ni bilo vroče, postelja je fina, skratka zajtrk danes kar na avtobusu. Avtobus nas popelje skozi mesto do KL Tower (Menara KL), 421 m visok telekomunikacijski stolp. Karte so pa kar...."skydeck" stane 105 ringittov na odraslega in 52 ringittov za otroka, "observing deck" pa cca 30 ringittov manj. Preden te spustijo v dvigalo, še moramo podpisati izjave, da smo normalni, da ne bomo skakali in seveda če bi kaj nardil neumnega, oni niso nič krivi. Base jump padalo sem doma pustil, tako da smo šli samo na ogled in naredit par dobrih fotografij.

Vsekakor se izplača "investirat", če že, v skydeck level, saj dejansko vidiš in doživiš več. Ko prideš ven se pod nami odpre celotno mesto z okolico, vidijo se Batu caves, National palace, vse kar smo obdelali in seveda pred nosom tako rekoč, Petronas twin towers. Ko oddelamo ves foto shooting, gremo pogledat še na "oberving deck". Tam je 360 stopinj krog, vse v steklu in polno trgovcev in seveda "obvezni" foto shoot, da ti prodajo sliko...skratka...investirat v skydeck...

Ko nas prizemljijo nazaj, se malo okrepčamo, potem pa se skozi mesto vrnemo v Chinatown. Prvo v hotel, da se malo osvežimo in spočijemo, potem pa še na zadnji pohod po stojnicah s hrano v slikovitem Chinatownu.

Pogledamo si še tržnico Pasar Seni, kjer je bolj umirjeno in tudi cene malo višje, nato pa v Chinatown, malo preizkušat "street food". Probamo "chicken clay pot", v lončeni posodi piščanca z rižem, ražnjiče z kozicami, svinjino in piščancem, do sitega. Potem pa še zadnjič v našo "bazo", reggae bar in na počitek. Jutri naprej proti Cameron highlands.