• Day 14

Dan 14 - Langkawi - Kilim geoforest park

February 27, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Dan za celodnevni izlet. Ob 9.20 nas poberejo pred našo malo teraso in peljemo se v Kilim Geoforest Park.

Prvi postanek je "Bat cave", jama netopirjev, kjer izvemo kako ločiti netopirje po obliki obraza, ogledamo si viseče živalce, ki veselo spijo viseč iz stropa jame. Ne smemo biti glasni, ni flasha, samo gledamo in poslušamo vodiča. Sledi še malo izobraževanja o stalaktitih in stalagnitih, ter prvi ogled mangrov. Mangrove so rastline, drevesa, katere rastejo v tropskih podnebjih, predvsem v vlažnih, blatnih predelih, na izteku rek v morje in tukaj jih je dejansko ogromno. Tudi sam Bear Grylls je v eni svoji oddaji imel nemalo težav z mangrovami, saj so korenine nad vodo in so izjemno težko prehodne. V živo videt pa so doživetje. Vozimo se z gliserjem, ki nas lepo hitro vozi skozi kanale med otokom Langkawi in sosednjimi otočki, ki tvorijo ta naravni park. Apnenčaste skale, hribi, otočki, ki se dvigajo iz morja so praktično tukaj zaščitni znak Azije. Ni tako veličastno kot Ha Long Bay v Vietnamu, pa kljub vsemu je to za videti in doživeti.

Peljemo se proti odprtemu morju, kjer se baje samo 15 minut stran z gliserjem, vidi Tajska. Ampak ker je morje danes neprijazno, plan izleta vodič malo spremeni. (Še dobro da nismo šli na Koh Lipe) Spremenjeni plan je v bistvu samo druga pot znotraj otokov.

Glisiramo skozi kanale med mangrovami in ustavimo se na majhnem otočku, kjer izvemo kako in kako dolgo so nastajale te apnenčaste strukture. Nadaljujemo skozi kanale, kjer med mangrovami opazujemo "rjavo mafijo", kot je naš vodič poimenoval opice, ki znajo skočiti na čoln, odnesti marsikaj. Baje so ljudje, ki so imeli potni list v vrečki, da se "kao" ne zmoči in so imeli zraven sebe vrečko, ostali brez vrečke in potnega lista. Nas opice ob prvem obhodu pustijo na miru in nas samo opazujejo.

Nadaljujemo skozi kanale proti otočku z rajsko plažo. Mivka, senca na plaži, razgled na apnenčaste skale in v ozadju Tajska. Skoraj uro uživamo v tem koščku raja, ko nas pot pelje naprej na "floating fish market". Tam imajo v bazenčkih rib, morskih listov (največji ima baje 80 kg), skratka zanimivo. Tukaj pojemo tudi kosilo, ko se na poti nazaj ustavimo še in gledamo orle. Orel je simbol otoka Langkawi. Orli letajo nad nami, se hranijo, vsekakor zanimivo videti živali v svojem naravnem okolju. Naprej skozi kanale mangrov in čaka nas "rjava mafija", opice, ki jim tokrat lahko damo arašide in dejansko opice pogumno skačejo po čolnu, po strehi. Na poti nazaj še nam pokažejo "Crocodile cave", jama pač, ki bi naj njen vhod spominjal na krokodila po obliki in glisiranje nazaj. Zadnjih pet minut vožnje še doživimo spet pravi tropski naliv, kar je tudi samo po sebi pravo doživetje.

Nazaj v bungalovu se osvežimo in gremo na sprehod po mestu, malo pogledat stojnice in na večerjo. Sledi še večerno kopanje na željo male popotnice in počasi spat. Jutri je zadnji dan na Langkawiju, verjetno še na željo najmlajše gremo pogledat farmo krokodilov, preostanek dneva pa bo namenjen kopanju, soncu in potem tudi pripravi kovčkov za pot.