• Day 2

Palaiokastritsa - Sidari

July 10, 2017 in Greece ⋅ 🌙 27 °C

...današnji program je vseboval prvo vožnjo do Palaiokastritsa, kjer je Krfski akvarij, na vrhu pečine samostan, ki ga danes zaradi vročine nismo šli pogledat, akvarija tudi ne :), je pa tukaj na kupu šest plaž v zalivih, ki si vrstijo en za drugim, vključno z manjšo marino. Tukaj se vidi, da je več ali manj vse namenjeno turistom, zato tudi ležalniki, senčniki, taverne, stojnice...hitro gremo naprej proti mestecu Sidari. Mnogo bolje, seveda vse je podrejeno turizmu, "nije to Tibet", ampak mestece je simpatično, taverne, lokali in vse skupaj izgleda prijazno. Plaža velika in dolga peščena, kilometer stran pa baje največkrat slikana plaža Canal d'amour. Legenda baje pravi, da če plavaš v tem kanalu na tej plaži, da boš srečal svojo sorodno dušo. Komentarja "doma" na to nisem prejel :)

Je pa za videt to, lepo, slikovito, ljudje skačejo iz pečin v vodo, pležejo po njih, morje krasno, zraven pa lokali, kjer imajo za goste zraven miz, stolov, visečih mrež, tudi bazen, da se človek malo osveži. Vsekakor dobrodošla zadeva :)

Pot nazaj preko cest, ki so v Grčiji kakšne pač so, Krf je resnično zelen otok, za razliko od ostalih. "Doma" še malo bazen za ohladitev in jutri na jug otoka.