Krf 2017

• 62photos
  • 0videos
  • 0kilometers
  • Day 1

...Kalimera Corfu....

July 9, 2017 in Greece ⋅ 🌙 25 °C

...težko pričakovani dopust je tukaj...od doma proti Trevisu...še nakupovanje kopalk v Decathlonu v Italiji (ženske pač) :), na letališče, 17 minutna zamuda, ob 17.15 lokalno smo že na Krfu...suvereno sonce nažiga 34 stopinj. Na letališču nas čaka Valantis iz Rent-a-car firme, vse jim štima, prijazni so in sproščeni...na vprašanje ali je vse v avtu, kje je prometna in tako naprej mi smejoč pove, da je ta papir dovolj za vse in da ko bom avto vrnil, da bo on lahko dve uri spal dlje, naj ga pustim na letališču in dam ključe pod tepih voznikov...."opušteno" :)

Avto prevzamemo, čez 20 minut se že osvežimo v bazenu, naredimo nakup v lokalni trgovini, gin, vino, pivo, greatest hits skratka :), potem pa v par sto metrov oddaljen Ermones pogledamo plažo in ob sončnem zahodu na krasni terasi ob sončnem zahodu uživamo v grških dobrotah, njihovi glasbi in plesih...skratka...prava grška fešta z Zorbo itd...kar fino za prvi dan :)

• Day 2

Palaiokastritsa - Sidari

July 10, 2017 in Greece ⋅ 🌙 27 °C

...današnji program je vseboval prvo vožnjo do Palaiokastritsa, kjer je Krfski akvarij, na vrhu pečine samostan, ki ga danes zaradi vročine nismo šli pogledat, akvarija tudi ne :), je pa tukaj na kupu šest plaž v zalivih, ki si vrstijo en za drugim, vključno z manjšo marino. Tukaj se vidi, da je več ali manj vse namenjeno turistom, zato tudi ležalniki, senčniki, taverne, stojnice...hitro gremo naprej proti mestecu Sidari. Mnogo bolje, seveda vse je podrejeno turizmu, "nije to Tibet", ampak mestece je simpatično, taverne, lokali in vse skupaj izgleda prijazno. Plaža velika in dolga peščena, kilometer stran pa baje največkrat slikana plaža Canal d'amour. Legenda baje pravi, da če plavaš v tem kanalu na tej plaži, da boš srečal svojo sorodno dušo. Komentarja "doma" na to nisem prejel :)

Je pa za videt to, lepo, slikovito, ljudje skačejo iz pečin v vodo, pležejo po njih, morje krasno, zraven pa lokali, kjer imajo za goste zraven miz, stolov, visečih mrež, tudi bazen, da se človek malo osveži. Vsekakor dobrodošla zadeva :)

Pot nazaj preko cest, ki so v Grčiji kakšne pač so, Krf je resnično zelen otok, za razliko od ostalih. "Doma" še malo bazen za ohladitev in jutri na jug otoka.

• Day 3

Kavos - Issos

July 11, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 34 °C

Še en vroč dan in še en dan za "poskakovanje" po plažah. Cca ura vožnje in smo na skrajnem jugu otoka Krfa, v mestecu Kavos. Bar do bara, steakhouse-i, kitajska restavracija, angleški pubi, diskoteke, ni da ni in tako izgleda tudi populacija. Mladci in mladenke, nekaj parov, gola koža, mora da je bila včeraj dobra fešta :), predvidevam, da so spali večina njih še, saj je bilo pol mesta in lokalov še zaprtih.

Plaža je lepa, pesek in udobni ležalniki, mali Bolgar nam prinese pijačo na plažo, isti nam je potem postregel še kosilo, mojster dela očitno vse, pol dneva smo v Kavosu, nakar se premaknemo počasi nazaj. Na poti nazaj še pogledamo plažo Issos in jezero Korrision. Brutalno vroče pri jezeru, nič posebnega sicer, plaža pa dolga in samo mivka, pa pihlja, surfa se tukaj.

Še 40 minut vožnje in osvežilno kopanje v "domačem" bazenu....jutri na easy, proti večeru končno mesto Krf...jaz pa o golfu razmišljam....

• Day 4

Corfu (Kerkyra)

July 12, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Danes padajo toplotni rekordi in sicer do 38 stopinj je bilo. Hlajenje v "domačem" bazenu in šele zvečer premik v mesto Krf. (Corfu ali Kerkyra)

Simpatično mesto, vsaj njegov stari del z ozkimi ulicami, trgovinicami, stojnicami, tavernami. Modernejši del je klasična široka ulica z dragimi trgovinami. Mesto je pozicionirano med dve trdnjavi, med "staro" - Benečansko in "novo" na drugi strani mesta, na vrhu hriba. Zelo spominja na kakšna italijanska mesta z ozkimi ulicami. Pogled na Benečansko trdnjavo je mogočen, tudi pogled iz nje, na zaliv pred mestom je krasen, spodaj jadrnice in jahte, zgoraj svetilnik, cerkvica...slikovito skratka.

Ko se naveličamo biti klasični turisti, se izgubimo v ulicah starega dela mesta in si privoščimo večerjo. Obilne porcije. Ouzo pred spanjem in jutri spet raziskujemo nove plaže in mesteca.

• Day 5

Villa Litsa - Glyfada - Ermones

July 13, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Klasično jutro, otrok je kot Labradorec zjutraj, kakor odpre oči je prvo - "gremo se kopat". Po prebujanju v bazenu pa so današnji plani spet malo raziskovanja. Danes bomo "doma", proti večeru gremo na plažo Glyfada, 5 km stran samo, potem pa v Ermones, ki je 500 m stran, v malo tavernico na večerjo, jutri igram golf ob 8 zjutraj, potem pa verjetno na zgornji del otoka, vasica Kassiopi.

Sicer pa je Grčija postala relativno ugodna in ni predraga. Gyros na primer je od 2 - 4 EUR, pivo veliko do 4 EUR, povprečno je, ko ne kuhamo sami, hrana zunaj za nas tri med 25 - 50 EUR, s pijačo. Najvišja cifra je bila 51 EUR, ampak to so bile dve juhi, tzatziki, tri glavne jedi, sok, vino, ouzo, limonina pita, skratka obilno. V mestu Krf so sicer restavracije, ki so dražje, kar je logično, drugod pa najdeš krasno hrano, za malo denarja, v pristni taverni. Grčija torej, vedno bolj mi je všeč kot destinacija.

• Day 6

Corfu golf - Kassiopi

July 14, 2017 in Greece ⋅ 🌙 28 °C

Malo se je ohladilo, danes je bilo samo še 37 stopinj. Zato se dan začne zgodaj, vstanem pred 8 uro in čas je za golf. Green fee je 55 EUR, najem palic je 10 EUR, avtek je 30 EUR in danes sem ga rabil :) Malo driving range-a za spoznavanje s palicami, ki pač niso moje, potem pa gremo. Igrišče je fino, kar se tiče lukenj in razgibanosti, je pa izjemno suho, trdo. Pesek ni pesek, ampak trda suha zemlja ali razmočena trda gruda, fairwayi so ok, čeprav trdi in trava ni to, kar bi pač morala biti, greeni pa so ok, razmočeni celo nekateri preveč. Vse skupaj, moral sem iti igrati, če sem že tako blizu igrišča, jasno mi je, da pri temperaturah preko 35 igrišče ne more biti drugačno kot je bilo, kljub vsemu pa bi lahko kaki popustek stisnili :) Kakorkoli že, avtek je bil pametna investicija, saj je ob 9 uri že veselo kurilo in če bi 5660 m dolgo igrišče hodil, bi to bilo brutalnih 4 ure in pol. Sem pa odigral najboljšo igro letos, 26 nad parom, 98 skupaj, ni slabo glede na vse okoliščine....vrača se forma :)

Po golfu se je izjemno prilegel hladni špricerček :), potem pa je bil čas za izlet. V hribovje otoka Krfa, mimo obalnega mesteca Ipsos, preko hribov, do mesteca Kassiopi. Res luštno mesto, poceni hrana, malo pristanišče za male čolne in barke, naprej od mesta cca 300 m pa lepe plaže, kristalno čista voda. Zdaj, ko smo v bistvu videli že skoraj cel otok, je poleg mesta Krf, Kassiopi, Sidari in Kavos tisto, kar lahko izpostavim, da nam je najbolj všeč. "Naš" Ermones pa je itak samo plaža in dve taverni, Navicus je boljša in cenejša od Taverne Georgos v Ermonesu, pa verjetno eden lepših sončnih zahodov tukaj.

Krf je kot že rečeno izjemno zelen, povsod oljke, gozdovi oljk, hkrati pa podobo malo kvarijo smeti povsod, izjemno dosti zapuščenih hiš, vil, na pol porušenih objektov in celo več zapuščenih in skoraj dokončanih turističnih naselij...očitno je, da je marsikje in marsikomu moralo zmanjkati denarja, zdaj pa to vse sameva in propada. Škoda.

Kaj dosti nam ni več ostalo, na pol dopusta smo in preostanek bomo izkoristili, da morda najdemo še kako "skrivno" presenečenje...

• Day 7

Kanoni - Corfu town

July 15, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Danes je bilo kakor Italijani pravijo, "dolce far niente", do večera, ko pa je vseeno bilo treba narediti mali premik. V Kanoni, kjer je cerkvica Panagia Vlacherna in otoček Pontikonissi (Mišji otok). Eno izmed najbolj fotografiranih destinacij na Krfu. Za popestritev pa je zraven tudi letališka steza in je ena izmed zanimivosti tukaj tudi opazovanje vzletov in pristankov letal. Iz terase seveda. Je za videt.

Ko oddelamo še to, v mesto na sprehod med ulicami, večerja, še malo sprehoda :) in "domov".

• Day 8

Corfu Aquarium

July 16, 2017 in Greece ⋅ ⛅ 28 °C

Oblačno, piha..ni neki dan olimpijski, sosedi so nam predrli s cigareti blazino, otrok žalosten, ati nervozen, potem še karnisa z zaveso dol pade v sobi....gremo v akvarij, par rib, rakov in nekaj kač in kuščarjev...videli že mnogo bolje...nazaj "domov", kosilo, dva mala piva...jutri je nov dan...Read more

• Day 9

Corfu town...

July 17, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Zdaj pa se je res ohladilo, že včeraj zvečer je malo deževalo in smo bili deležni dveh mavric, danes pa je praktično cel dan bilo maksimalno 28 stopinj in oblačno. Primeren dan, da si skusimo kako izgleda prometna konica v ponedeljek na Krfu :) Namesto 20 minut do mesta, porabimo cel krog in pol skozi mesto v koloni, da le najdemo, po muki, parkirišče cca 1 km ven iz starega dela mesta. Suvereno smo zato porabili cca. 1 uro in 45 minut, da smo sploh stopili iz avta. In ko smo hodili proti mestu, so avti še kar stali skozi mesto v koloni. Zanimivo pa je, da kakor je bila ura 15 in kasneje, se mesto umiri, sprosti, naenkrat nobene gneče pretirane, razen po starem delu mesta, kjer se rahlo "ranjeni" sprehajajo maturantje iz Slovenije. Ko bi le vedeli, kako bo regeneracija težka po 40 letu :)

Skratka, predvidoma še zadnji obhod mesta, kosilo, Ouzo tu, Ouzo tam, suvenirji in dan mine. Naenkrat je ura 17 in gremo nazaj, bazen, večerja in že se izteka. Dva dni še, jutri morda še enkrat Sidari.

• Day 10

Sidari

July 18, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 28 °C

Predzadnji dan se začne lenobno, mudi se ne, po jutranjem obrednem kopanju je čas za še en izlet v Sidari. Uberemo malo drugačno pot preko hribov in se nagledamo lepih panoram Krfa. V Sidariju obredemo malo trgovine, potem pa na tisti famozen gyros spet. Res ga naredijo dobrega. Priporočam, San Remo se reče lokalu :)

Po kosilu spet na plažo, Canal d'Amour, ki pa je tokrat vidno bolj polna, očitno so glede na datum začeli trumoma prihajati turisti, Angleži, Rusi, Srbi...pravi čas morda zaključujemo, da se izognemo največji gneči. Nazaj grede gremo po poti, kjer nam je v oko padla ena Taverna Stipi Nikos, ki ima poleg restavracije tudi fini bazen in tukaj še pred večerjo opravimo večerno namakanje in odlična večerja, mesne kroglice, žar domači, tzatziki...res fino. In tako nam hitro mine še ta dan.