• Day 6

Corfu golf - Kassiopi

July 14, 2017 in Greece ⋅ 🌙 28 °C

Malo se je ohladilo, danes je bilo samo še 37 stopinj. Zato se dan začne zgodaj, vstanem pred 8 uro in čas je za golf. Green fee je 55 EUR, najem palic je 10 EUR, avtek je 30 EUR in danes sem ga rabil :) Malo driving range-a za spoznavanje s palicami, ki pač niso moje, potem pa gremo. Igrišče je fino, kar se tiče lukenj in razgibanosti, je pa izjemno suho, trdo. Pesek ni pesek, ampak trda suha zemlja ali razmočena trda gruda, fairwayi so ok, čeprav trdi in trava ni to, kar bi pač morala biti, greeni pa so ok, razmočeni celo nekateri preveč. Vse skupaj, moral sem iti igrati, če sem že tako blizu igrišča, jasno mi je, da pri temperaturah preko 35 igrišče ne more biti drugačno kot je bilo, kljub vsemu pa bi lahko kaki popustek stisnili :) Kakorkoli že, avtek je bil pametna investicija, saj je ob 9 uri že veselo kurilo in če bi 5660 m dolgo igrišče hodil, bi to bilo brutalnih 4 ure in pol. Sem pa odigral najboljšo igro letos, 26 nad parom, 98 skupaj, ni slabo glede na vse okoliščine....vrača se forma :)

Po golfu se je izjemno prilegel hladni špricerček :), potem pa je bil čas za izlet. V hribovje otoka Krfa, mimo obalnega mesteca Ipsos, preko hribov, do mesteca Kassiopi. Res luštno mesto, poceni hrana, malo pristanišče za male čolne in barke, naprej od mesta cca 300 m pa lepe plaže, kristalno čista voda. Zdaj, ko smo v bistvu videli že skoraj cel otok, je poleg mesta Krf, Kassiopi, Sidari in Kavos tisto, kar lahko izpostavim, da nam je najbolj všeč. "Naš" Ermones pa je itak samo plaža in dve taverni, Navicus je boljša in cenejša od Taverne Georgos v Ermonesu, pa verjetno eden lepših sončnih zahodov tukaj.

Krf je kot že rečeno izjemno zelen, povsod oljke, gozdovi oljk, hkrati pa podobo malo kvarijo smeti povsod, izjemno dosti zapuščenih hiš, vil, na pol porušenih objektov in celo več zapuščenih in skoraj dokončanih turističnih naselij...očitno je, da je marsikje in marsikomu moralo zmanjkati denarja, zdaj pa to vse sameva in propada. Škoda.

Kaj dosti nam ni več ostalo, na pol dopusta smo in preostanek bomo izkoristili, da morda najdemo še kako "skrivno" presenečenje...