• Day 11

Dan 12 - Tulum - Playa del Carmen

May 2, 2018 in Mexico ⋅ 🌙 26 °C

Dodatek k včerjašnjemu večeru je odkritje restavracije za tacose in ostalo hrano domačo. Smešno poceni, tri tacosi, tri empanadas, dvakrat gringa, coca cola, 125 pesotov, 7 USD je tole, za več kot odlično večerjo. Škoda da nismo že prvi dan v Tulumu to odkrili, je pa res, da je hrana odlična, ampak nasitna. Sir povsod, tortilje, meso v več izdanjih, tu se moraš zrediti :) Doživetje je bilo samo to, kako hrano pripravljajo, kakšna je to hitrost in podatek, da so ljudje stali v vrsti, da so prišli na vrsto je dovolj zgovoren, da je bila izkušnja res odlična.

Lepo smo se naspali, zajtrk še pojemo v Tulumu in ob 12 uri na avtobus za Playa del Carmen. Tu so vse ceste samo ravno :), mimo vseh parkov, resortov, vožnja traja cca. dobro uro in že stopimo ven na peti aveniji, mehiški LA, Playa del Carmen. Če je Cancun resort do resorta, je tukaj bolj na “easy”, neverjetno kake trgovine, lokali, vse je veliko, vse je drago, vse je “fancy”. Da dobiš relativno ugoden obrok, moraš ven iz najbolj obljudene ulice. Peš prispemo v naš hotel, Hacienda Maria Bonita. Odlično, barvito, slikovito, z bazenom, kjer se prvo namočimo in ohladimo. Potem pa seveda pohajat, obredemo trgovine, zame se ne najde nič, ali ni cifre ali pa enostavno je dražje kot pri nas, punce pa kar najdeta :)

Obvezno zavijemo na plažo, ki pa je morda največje razočaranje tega turističnega kraja, neznansko dosti alg na plaži, mivka nikakor tako lepa kot na Isla Mujeres ali v Tulumu, vhod v vodo preko skal in ne mivke, v vodi pa pas morske trave in alg. Ne, ne kopamo se. Gremo naprej do hotela, bazen je zakon, potem pa na večerjo nasproti hotela. Fina hrana za male denarje relatvno (20 USD).

Večerno kopanje še opravita punci in gremo spat, jutri nas čaka dolg dan, jutri gremo pogledat eno,izmed sedmih čudes sveta, jutri Chichen Itza.