• Day 5

Merlion, Chinatown in Clarks Quay

August 12, 2019 in Singapore ⋅ ⛅ 30 °C

Zadnji dan v Singapurju. Kar smo hoteli smo videli, danes nam je ostalo samo še znameniti lev, simbol Singapurja, sprehod po Chinatown in še po nabrežju, Clarks Quay.

Lepo na metro v jutranjem soncu, vročini in sopari, 5 postaj in kmalu smo že v Merlion park, kjer se bohoti mogočni lev. (v bistvu je pol morska deklica, pol lev). Pogleduje proti zalivu, proti Marina Bay Sands hotelu, pljuva vodo, okoli pa mrgoli ljudi, ki se slikajo. Podobno kot v Pisi, tam ravnajo stolp, tu pa nastavljajo usta, da jim kao lev vodo not pljuva. Ok, gremo dalje.

Potem pa počasi peš skozi betonsko mesto, ogromnih stolpnic, ki je danes zelo prazno, saj imajo spet praznik. Mnogo lokalov je zaprtih, ampak to ni nič slabega, saj gneče praktično danes ni bilo od leva nikjer več. Pridemo do Chinatown in se spehodimo skozi stojnice in trgovine. Cene kar višje kot v našem “firtlu”, pivo je recimo 12 SGD in tako naprej. Tudi kupovali nismo kaj, ker je vse relativno drago in bomo te užitke pustili kar za Malezijo, kjer bo zagotovo ceneje.

Kar iz Chinatown na metro do Clarks Quay, center s trgovinami in nabrežje z gostilnami med pisanimi barvimi hiškami. Slikovito, cene pa v nebo. Hamburger recimo 14 SGD, mesna plošča 98 SGD in tako naprej. V bistvu smo izjemno dobro živeli na budgetu, vozili se z metrojem, celo 16 SGD smo dobili nazaj, ker nismo porabili. Jedli pa smo v povprečju s pijačo za cca 20-30 SGD, kar je za Singapur poceni bi rekel, glede na videno.

Singapur je za videt, je zanimiv, ampak drag. Povprečno plačo imajo baje cca 5.600 SGD in to na nek način pojasnjuje ta standard. Impresionirani smo zaradi reda, dejansko, ko sem se zaradi žeje spozabil enkrat na metroju in pozabil, naredil požirek vode, sem bil takoj opozorjen, da se to ne sme. Res je čisto, vsepovsod kamere, prepovedano pitje alkohola v javnosti, kajenje samo in izključno na določenih mestih, red !

Skratka, Singapur odkljukan, jutri pa naprej...z busom v Melako, Malezija. Baje bo zanimiva izkušnja 4-5 ur na busu in vmes še meja. Še malo lokane hrane, pakiranje in spat...jutri v Malezijo.