• Day 9

Kuala Lumpur

August 16, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 31 °C

Še en dan v prestolnici, KL...po prebujanju na jutranje kopanje, zatem zajtrk v apartmaju. Potem pa smo se le okoli 11 ure spravili malo na teren :) Šli smo v park zraven Petronas Twin towerjev, kjer se je mala popotnica že leta 2017 kopala. Park še vedno čist, lepo, urejeno. Osvežitev malo popotnico naredi lačno in gremo na kosilo. Danes nismo nobene trgovine niti pogledali :)

Po kosilu smo šli na ogled KL Aquaria, ki je sicer ne prevelik in ogromen, ima pa zanimiv 90 m dolg tunel, ki je pod vodo in vsi stingrayi, morski psi, želve in vse ostalo plava okoli in nad nami. Je doživetje, samo predog, kupite karte pred tem online s telefonom, saj smo tako privarčevali cca 20 EUR, pa še v vrsti nismo rabili stati.

Po akvariju pa še nakup hrane za jutri, saj gremo jutri naprej, pa se srečali smo se s staro mojo prijateljico, sosošolko iz osnovne šole, Alenko. Svet je res mali, ko se tako srečaš na drugem koncu sveta :)

Proti večeru smo se vrnili v začasno domovanje, se še enkrat skopali na 34 nadstropju, šli na večerjo na lokalne stojnice tu blizu, jedli za 35 RM vsi trije z pijačo, kar je bila cena enapega cocktaila pri Petronasih, 500 m stran. Svet je res posrečen.

Spakirano imamo, jutri zgodaj na pot proti letališču in proti Kuala Terengganu.