• Day 13

Pulau Redang - Pulau Perhentian Besar

August 20, 2019 in Malaysia ⋅ ☁️ 29 °C

Prebudimo se v dež na otoku Redang, kar vzbudi malo skrbi, zaradi prevoza na drugi otok. Morje tu pač, ob njihovih čolnih ni hec. Ampak do našega odhoda se umiri in delno razjasni in po zajtrku spet poberemo kovčke in nahrbtnike in spravijo nas do pomola. Tam nas že čaka prevoz, samo za nas tri. Anjung holidays je agencija, s katero smo rezervirali direkten prevoz iz Redanga na Perhentian. To je bila namreč, kljub relativno dražji ceni, najboljša varianta. Alternativa bi bila nazaj s trajektom na celino, taksi do Kuala Besut jetty in tam gliser na Perhentian. To bi nas prišlo malenkost ceneje, samo bi trajalo cca 5 ur. Mi pa smo se usedli v gliser in lepo odglisirali do Perhentiana. Dobrih 30 minut je trajalo skakanje po morju s polnim gasom, morje mirno k sreči in že nas odložijo na malem in edinem pomolčku v tropskem raju. Bela mivka, palme in turkizno morje.

Spimo v Samudra Beach Chalet, cena za nas tri 122 EUR za tri noči, čisto je, imamo svojo kočico pred plažo, klima dela. Cene tukaj so dva do trikrat nižje kot na Redangu, izbira hrane je velika in zelo okusno. Tudi pivo je, čeprav ne na menujih, prodajajo ga pa, kot tudi cocktaile in ni da ni. Pivo je samo 10 RM, ceneje ga na tem potovanju še ni bilo.

Sprehodimo se po dolgi beli plaži, skopamo v skoraj pretoplem morju, ogledamo lokale ob plaži, ki ob 18 uri zaživijo in vsepovsod ponujajo žar ponudbo in tako naprej. Preden gremo,na večerjo se sprehodimo po plaži, zanimivo kako močna oseka je tukaj, saj je pomol na katerem smo danes pristali suh, čolni počivajo na mivki. Tu je še neokrnjena narava, kar je res lepo, žal ob obali vidimo vse preveč smeti, ki jih mečemo ljudje in ko to vidiš, ta raj in smeti in plastiko, se malo zamisliš kako res uničujemo naš planetek.

Potem pa večerja....noro...velikanski škampi ( 3 komadi 600 g), Red snapper riba (600 g)...cena....144 RM, kar je cca 30 EUR, tako večerjo bi pri nas ali na Hrvaškem plačal krepko preko 100 EUR. Gin tonic je 3,5 EUR, ne žar ponudba, iz menuja so med 9 in 11 RM, ker je cca 2 do 3 EUR. Dolgo, res dolgo me nobena destinacija ni tako navdušila, sploh ko z nogami v mivki, ob vetriču iz morja, ješ dobrote za taki mali denar. Cela scena je vrhunska in to je res vrhunec te poti. Jutri izlet s čolnom, zdaj pa nabrat novih moči.