• Day 16

Pulau Perhentian Besar - Kota Bharu

August 23, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

In je prišel dan, ko moramo reči adijo našemu otoku. Po zajtrku še zmečemo skupaj prtljago in na pomol čakat naš prevoz. Po nas pride, kot dogovorjeno, ob 12 uri gliser, ki nas brez milosti, s polnim plinom odpelje stran od raja. Žal berem, da vsi ti koralni grebeni okoli Redanga in Perhentian otokov, rapidno ugašajo, zarad vremenskih sprememb, močnih neviht in tako naprej. Žal, ko smo se potapljali, smo tudi mi videli to umiranje koralnih grebenov.

Perhentian Besar adijo in po morju glisiramo dobrih 40 minut, ko pristanemo v Kuala Besut. Tam nas pričaka na pomolu še gospa Zalizam iz agencije, ki nam je rihtala prevoz in potem nas nabulajo 11 ljudi s prtljago v kombi in nas peljejo v cca 70 km oddaljen Kota Bharu, kjer imamo še zadnjo noč. Tokrat malo bolj fin hotel, da se odpakiramo in pripravimo na pot. Na otokih smo imeli v sobi gekote, tudi enega ščurkota, ki je zalutal, smo poslali v nebesa, tukaj zdaj pa luksuz, za 46 EUR na noč z zajtrkom za nas tri.

Prvo seveda kopanje v bazenu, da se malo osvežimo po poti, potem pa gremo še to mesto pogledat. Ampak, mesto je prazno, zaprto vse, pridemo do tržnice, ki bi naj bila za videt, ampak dela morda 5 stojnic, vse ostalo prazno, zaprto. V trgovini preko ceste najdemo nov kovček, za dobro ceno, da lahko zamenjamo tistega, ki se nam je poti zlomil. Sprehodimo se še ob reki Kelantan pred hotelom in v sobi spakiramo vse kot je treba in si pripravimo stvari že za dolgo pot domov jutri. Jutri po zajtrku se še malo skopamo, po odjavi iz hotela pa bomo poklicali Grab taxi in od Kota Bharu letimo za Kuala Lumpur, ob 23 uri iz Kuala Lumpur do Istanbula in potem še iz Istanbula do Zagreba. Dolga pot bo, ampak naredili smo lepe spomine.