• Day 1

Ribčev Laz (Bohinjsko jezero)

July 29, 2020 in Slovenia ⋅ ⛅ 19 °C

Rano jutro oko šest...koja je to godina...jao 2020....otkazali smo več Vietnam, pa i Azore...moja Slovenija...., ako bude sriće...još ču doma...na Vis....

Skoraj sem bil že na tem :) :

To je nekako uvod v letošnje edine počitnice. Koronavirus, zdaj ima že ime Covid19 je ustavil svet. Potovanje v Vietnam smo odpovedali, kdaj tja ne vemo, Azore so nam odpovedali, kdaj tja tudi še ne vemo in ostalo je to, da naredimo en road trip po Sloveniji in če bo vse ok, še grem domov :)

Ko so nas spustili iz karantene, v kateri se je praktično znašel cel svet, smo že letos oddelali nekaj izletov, Postojnska jama in Predjamski grad, Škocjanske jame in Kras, Velika planina, Blejski vintgar, danes pa začnemo na naši poti z Bohinjskim jezerom, Ribčev Laz.

Gneče po cesti ni bilo, se vidi, da je sreda, edino skozi Bled je bila seveda kolona. Vmes si ogledamo še rojstno hišo našega največjega pesnika v Vrbi in kmalu za tem pridemo do naše destinacije, Hostel pod Voglom, simpatična zadeva, nikakor finoča, za mlade super. Če ne bi bilo koronce bi bile tu resne zabave :) Ker nas soba čaka šele po 14 uri, se preobujemo in pot pod noge. Danes je “vodička” mala popotnica, saj je tukaj že bila. Hodimo do Ribčevega Laza, preko mosta, do Stare fužine, do Hudičevega mosta in nazaj. Vmes posedimo še v simpatičnih lokalnih gostinskih ponudbah...hja, cene so kar zasoljene. Mislim, da bo ta naš slovenski dopust eden dražjih. Po dobrih 10 km hoje, še na ohladitev v Bohinjsko jezero, niti ni tak hudo mrzlo :)

Večerjo pa nas vodi do gostilne Bohinj (Pr’ Mihevc) tudi glede na izkušnje mala popotnica. Fino, dobro...cene pa kar konkretne...

Načelni vtis pa, je ogromno ljudi, “plažice” okoli jezera so polne, mask načeloma ljudje ne nosijo v večini, na “plažicah” bi rekel, da tudi razdalje ni povsod. Mi smo bili cel čas za sebe, da se, z malo več preudarnosti. Napovedanih neviht ni bilo danes, upam, da nam jutri ne povarijo planov z Voglom in slapom Savica.