Slovenija 2020

• 64photos
  • 0videos
  • 1.0kkilometers
  • Day 1

Ribčev Laz (Bohinjsko jezero)

July 29, 2020 in Slovenia ⋅ ⛅ 19 °C

Rano jutro oko šest...koja je to godina...jao 2020....otkazali smo več Vietnam, pa i Azore...moja Slovenija...., ako bude sriće...još ču doma...na Vis....

Skoraj sem bil že na tem :) :

To je nekako uvod v letošnje edine počitnice. Koronavirus, zdaj ima že ime Covid19 je ustavil svet. Potovanje v Vietnam smo odpovedali, kdaj tja ne vemo, Azore so nam odpovedali, kdaj tja tudi še ne vemo in ostalo je to, da naredimo en road trip po Sloveniji in če bo vse ok, še grem domov :)

Ko so nas spustili iz karantene, v kateri se je praktično znašel cel svet, smo že letos oddelali nekaj izletov, Postojnska jama in Predjamski grad, Škocjanske jame in Kras, Velika planina, Blejski vintgar, danes pa začnemo na naši poti z Bohinjskim jezerom, Ribčev Laz.

Gneče po cesti ni bilo, se vidi, da je sreda, edino skozi Bled je bila seveda kolona. Vmes si ogledamo še rojstno hišo našega največjega pesnika v Vrbi in kmalu za tem pridemo do naše destinacije, Hostel pod Voglom, simpatična zadeva, nikakor finoča, za mlade super. Če ne bi bilo koronce bi bile tu resne zabave :) Ker nas soba čaka šele po 14 uri, se preobujemo in pot pod noge. Danes je “vodička” mala popotnica, saj je tukaj že bila. Hodimo do Ribčevega Laza, preko mosta, do Stare fužine, do Hudičevega mosta in nazaj. Vmes posedimo še v simpatičnih lokalnih gostinskih ponudbah...hja, cene so kar zasoljene. Mislim, da bo ta naš slovenski dopust eden dražjih. Po dobrih 10 km hoje, še na ohladitev v Bohinjsko jezero, niti ni tak hudo mrzlo :)

Večerjo pa nas vodi do gostilne Bohinj (Pr’ Mihevc) tudi glede na izkušnje mala popotnica. Fino, dobro...cene pa kar konkretne...

Načelni vtis pa, je ogromno ljudi, “plažice” okoli jezera so polne, mask načeloma ljudje ne nosijo v večini, na “plažicah” bi rekel, da tudi razdalje ni povsod. Mi smo bili cel čas za sebe, da se, z malo več preudarnosti. Napovedanih neviht ni bilo danes, upam, da nam jutri ne povarijo planov z Voglom in slapom Savica.

• Day 2

Vogel in slap Savica

July 30, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 28 °C

Kljub temu, da soba nima klime, ponoči ni bilo vroče. Niti napovedanih neviht ni bilo, čeprav je koliko smo videli kar lep del Slovenije. Na zajtrku dobim potrditev, da so dejansko Francozi najbolj čuden in neotesan narod. Vsi pri zajtrku imamo maske, samo Francozi se prave “francuze” in šetajo z blago telečjim pogledom, ker očitno ne znajo ne angleško, pa tud grafičnih prikazov z masko na obrazu ne znajo brati ....kjerkoli na svetu smo že potovali....samo ti šalabajzerji dejansko izstopajo. Ne delamo panike, samo da mi francuz zeha in se pači pred mano brez maske, preden pridem na vrsto, da si vzamem kavo in kruh me pa moti. Skratka, francozi so šalabajzerji.

Po zajtrku pa na Vogel. 5km stran od nas je nihajka, vozi vsake pol ure, za nas tri, družinska karta povratna 50 eur. Sem že rekel, da Slovenija ni poceni? Na vrhu Vogla, preko 1500 nadmorske višine smo hitro in odprejo se fantastični razgledi. Triglav naravnost pred Voglom na severni strani, spodaj panorama Bohinjskega jezera. Lepo res. Sprehodimo in prehodimo se v “objemu” Julijskim alp, se popeljemo še s sedežnico do Orlovih glav, si zaželimo vsak nekaj pri “zvoncu želja” in opazujemo jadralne padalce kako se spuščajo v brezno in uživajo. Kulinarično preizkušanje je danes “štruklji tris”, ajdovi z orehi, skutini, ajdovi s skuto....fino.

Vrnemo se v dolino in še malo naprej gremo do slapa Savica. Največji naš pesnik je svojo epsko pesnitev spisal z navdihom tega slapa. :) Lepo je, samo do slapa je 20 minut, 20 minut stopnic...po 32 stopinjah celzija pa že potočiš malo znoja :)

Vrnemo se na lahko kosilce do nastanitve, malo počitka, popoldne pa uvajalna tekma v mini golfu (jutri golf na pravem igrišču v Kranjski gori) in potem na burger v gostilno Foksner. Včeraj ni bilo prostora, danes obvezno ga moramo dobiti. Baje so burgerji “bogovski”.

Jutri pa naprej, Kranjska gora nas čaka.

• Day 3

Kranjska Gora in Planica

July 31, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 24 °C

Od Bohinja se poslovimo z zajtrkom in zadnji pogledom na sonce obsijano jezero. Danes ne samo francozi, ampak tud slovenceljni. Masko imajo v žepu, pa veselo nalaga in otipava samopostrežni bife. Gamad :)

Premiki v naši deželici niso pretirano dolgi, v roku dobre ure smo že v Kranjski Gori. Apartma nas čaka šele po 14 uri, zato gremo na golf. Igrišče, ki je nastalo šele lani, je izjemno simpatično. Prijazni ljudje, gospa pove, da imajo hlajene plastenke po pol litra vina za golfiste, ali belo iz Haloz ali Cviček. Da so tako navajeni preden gredo igrat. Zakon :) Pa cena korektna, 5 Eur pol litra vina...kar je prava cena. Načeloma sem kot Štajerc užaljen, da špricer stane tukaj po lokalih cca 2,20 eur. Preveč :) Do 1,30 alo :)

Golf skratka super, greeni res lepo pripravljeni, igrišče zanimivo, okolica krasna. Rezultat na koncu: Gregor 43 udarcev, Eva 51 udarcev, Jasmina 54 udarcev. Če bo vreme, jutri ob 7.30 gremo še enkrat na devet lukenj, saj imamo igrišče praktično pred nosom. Iz apartmaja samo naravnost 30 m in smo na igrišču.

Po igri se osvežimo in se odločimo za kosilo. Lačni Kekec je tukajšna kulinarična izkušnja, ki jo je treba preizkusiti. Vrhunsko, ogromno, tukaj ni samo hrana...to je doživetje :)

Po obilnem kosilu, pa še ogled nordijskega centra, Planica, snežna kraljica :) Da po 1195 stopnicah do vrha letalnice ne izpuhti pol litra belega iz Haloz :), gremo s sedežnico. (8 Eur za vse tri). Pogled iz vrha je.....impresiven....ne bi se ravno spuščal s smučmi in skakal. Je pa za videt in vsa čast skakalcem.

Končno pridemo do apartmaja, lepo, čisto. (Apartmaji Tina). Tuš, malo počitka, punci v trgovino po malo hrane, zvečer pa še sprehod do centra Kranjske Gore in še ena zadeva za probat...Lučka...sladoled “nabaš sam”. Otrok srečen.

Jutri lepo vse “lagano”, ob enih pa na obisk h Kekcu v Kekčevo deželo. Dobra volja je najbolja !

• Day 4

Kekčeva dežela

August 1, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 18 °C

Dobro jutro ob 6.30, zajtrk in takoj na golf. Ob 7.15 že igramo golf, na rosni travici, s soncem, ki se prebuja. Krasno. Edino igra danes ni bila tako dobra kot včeraj, 4 udarce več, punce ne vem, ker so scorecard skrile :) Po golfu zgodnje kosilo in potem v Kekčevo deželo.

2 uri dolga pustolovščina v pravljičnem svetu. V čudovitem objemu gora je skrit kotiček, kjer živijo Kekec, teta Pehta, hudobni Bedanc, modri Vitranc, prijazna Mojca, Tinkara, Brincelj in preplašeni Rožle. Po nekaj letih smo se vrnili in spet doživeli pravljico. Simpatično, mala popotnica je tokrat celo sodelovala, pela in pomagala pregnati Bedanca.

Vse super, ampak glede na vsa opozorila glede virusa itd, ljudje veselo nosijo maske pod nosom, ali jih sploh ne, se gnetejo v gužvo in se drenjajo (to sem vedno sovražil, tudi pred virusom), skratka...super zadeva ta Kekčeva dežela, ampak marsikoga pa bi vprasal lahko...”alo, kam se zaganjaš majmun, vsi bomo prišli na vrsto.”

Vrnemo se iz pravljice, hladimo se in počivamo, ker ob 19 uri imamo doživetje :) Rezervacijo v Lačnem Kekcu, od 11.30 ne jem, da bom pripravljen :)

Jutri pa naprej v Bovec, upam da se bodo glede vremenske napovedi vsaj malo zmotili.

• Day 5

Bovec (preko Vršiča)

August 2, 2020 in Slovenia ⋅ ☁️ 19 °C

Kranjska Gora, nasvidenje. Po zajtrku se odpeljemo in na poti proti Vršiču še pogledamo spomenik Kekca, jezero Jasna, Rusko kapelo in počasi prispemo na vrh Vršiča. Lepi razgledi in nostalgija, kako sem hodim že preko 30 let.

Na poti v dolino Trente začne deževati, zato obisk izvira Soče, spomenika Juliusu Kugyu, muzeja Triglavskega NP in še korita Soče spustimo. Pripeljemo se v moj Bovec, ko najbolj dežuje. Prvo v apartma, zelo lepo, malo oddiha, potem pa počasi obdelat socialno mrežo vseh let obiska Bovca. Kolikor slišim, Dodo in Rusc sta v Ljubljani, Šani je pripravljen, pa tudi Juki je v Bovcu. Kako se bo odvil ta deževen dan?

Po prčakovanjih je bilo intenzivno :), pot skozi trg in pozdravljanje vseh znanih in dragih ljudi pač traja. Ladi in Neva Šulin sta bila izjemno vesela, pošiljata pozdrave mami, skratka, ja, Bc je zakon.

Večer in druženje nadaljujemo v Črni ovci, tenis placi, prideta še Juki in Vesna, skratka, z Jukijem sva se na koncu kot edina preostala zatukla do polnoči :)

• Day 6

Bovec - slap Virje - korita Soče

August 3, 2020 in Slovenia ⋅ 🌧 18 °C

Naporen dan :) posledica včerajšnjega intenzivnega druženja, ampak se ne dam :) Po zajtrku gremo v naravo. Do Plužne in ogled slapa Virje, umetnega jezera in izvir Glijuna. Lepo je, je pa se spremenilo to, da imajo zdaj tam urejeno parkirišče ( 5 Eur/2 uri), kar je relativno novo. Izvir Glijuna je zanimiv, voda ima 5,5 stopinj celzija in zanimivo je videti kako voda dere iz skale ven. Po prvem izletku se dobimo še na kavi z Vesno in Jukijem, se poslovimo, saj gredo danes naprej.

Mi s Čmaki na kosilo k Sovdatu, sladica seveda obvezno “Bovški kraf”, res je dober :) Da pa še izkoristimo urce brez dežja, se odpravimo še v korita Soče. Impresivni prizori narave in smaragdna reka, vedno lepa. Samo mrzlaaaaa.

Oblaki se zapirajo in vrnemo se na počivanje v apartma. Jutri naj bi bil cel dan dež, bomo videli, če ne drugače, je tudi počivanje in brezdelje del dopusta.

• Day 7

Bovec - golf - zipline

August 4, 2020 in Slovenia ⋅ ⛅ 21 °C

Dobro jutro.....dež. Do Čmakov, kava, adijo Čmak...apartma. Dež.

Potem pa naenkrat vse čisto, sonce in gremo na golf. Vreme se je uredilo, seveda nismo izpustili priložnosti, da zapravimo dan. Golf igrišče med gorami, idilične scene, le igra danes ni bila ravno blesteča. Danes bi jaz raje scorecard skril, ampak, po neto izračunu, je danes zmagala celo mami Jasmina, bravo. Ata je bil zadnji, driving range kliče.

Popijem “The Thirsty Golfer” pivo, “kučno” pivo golf cluba Bovec, potem pa hitro nazaj in preoblačit se. Punce gredo na zipline na Učjo, jaz bom počakal na drugo priložnost ko bom v Bcu. Ob 19 uri jih grem iskat in me zanimajo vtisi, predvsem od male popotnice.

Ura je 19 in punce se vrnejo. Starejša je pričakovala več adrenalina :), ampak vseeno super, mala popotnica pa je uživala zelo. Izkušnja in naslednjič gre še ati z njo je rekla. Dobro, može :)

Slike in video iz jeklenic bodo zanimivi, skratka punce navdušene, k Jošču gremo jest naslednjič ko bomo v Bcu, danes je bila kolona in nismo hoteli v gnečo. Danes lepo prespijo punce adrenalin in jutri naprej, Portorož, Piran in vse na obali nas čaka.

• Day 8

Tolminska korita - Seča

August 5, 2020 in Slovenia ⋅ ☁️ 16 °C

Bovcu danes rečemo adijo. Še dobro, da smo včeraj odigrali golf in punce zipline, saj je današnje jutro bilo hladno, vetrovno in celo malo je škropilo. Pot nas pelje mimo slapa Boka do Tolmina, kjer si, ker imamo čas, gremo ogledati še Tolminska korita. Spet lepa, impresivna narava. Morda je Blejski vintgar vseeno malo lepši :) Kakorkoli, danes je bilo kar nekaj ljudi in nekateri so kar brezobzirni. Vsi čakamo, dajemo prostor drug drugemu, potem pa se najdejo neki “huni”, ko kar mimo vseh dobesedno povozijo vse, se drenjajo...pa idite nekam.

Ogled se zaključi na Hudičevem mostu, spodaj spijemo gratis limonado, potem pa nazaj v avto in proti morju. Mimo Kanala na Soči, Nove Gorice, Ajdovščine do obale. Ker smo po skoraj dveh urah vožnje lačni, gremo v Stazione Parenzana. Restavracija, ki kotira kar zelo dobro tukaj, varijo svoje pivo, postrežba je resnično hitra, hrana zelo solidna. Izkušnja ne razočara.

Končno najdemo tudi našo nastanitev, s teraso, ki ima pogled na Sečoveljske soline in morje. Lepo, mirno, brez gneče. Posedamo na terasi, se odpravimo na kratek sprehod ob obali. Celo do kopanja pride :) Vsaj mami Jasmina se opogumi. Sprehod ob sončnem zahodu počasi zaključimo na terasi, z malo Refoška in malo večerjico. Utrujeni smo malo, lep dan je bil, jutri pa verjetno si sposodimo kolesa in do Pirana.

• Day 9

Portorož - Piran (s kolesom)

August 6, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 26 °C

Novi dan, počasi se izteka ta naš road trip po Sloveniji. Malo smo ga skrajšali, prvotni plan pa še je zajemal malo Krasa ali Goriških brd, pa še Kolpa na koncu. Mi pa gremo še “domov”, na Vis.

Današnji dan smo začeli z zajtrkom na terasi s pogledom na soline. Potem pa nam je lastnik tukaj posodil kolesa in danes smo imeli kolesarski izlet do Pirana in nazaj. Cel čas nas je pot vodila ob obali, skozi Portorož, v Bernardinu smo se ustavili na pijači, Jasmina je odkrila novo pijačo zase, Martini Fiera s tonicom, ni slabo. Iz Bernardina se peljemo ob morju do Pirana, skozi Tartinijev trg do Punte in se nazaj ustavimo na malem kosilu v Fritola pri Cantini. Luštna gostilnica, z dobro hrano in simpatično postrežbo. Vrnemo se do sobe, malo spočijemo in vmes še prodamo Jasminine golf palice. Tudi naročimo že nove vmes :)

Ta zapis nastaja v popoldanskem soncu na terasi ob solinah in zvečer še ena partija družinska mini golfa, da na tej poti vidimo kdo je najboljši :). Potem pa na večerjo morda v Master bus, kjer je naredil zmagovalec Master chefa svojo varianto “street fooda”. Če smo že tukaj, se splača poskusiti še to.

Jutri je zadnji dan, plan je peš skozi soline, malo morja in potem pakiranje. Za zdaj pa še uživanje.

• Day 10

Sečoveljske soline

August 7, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 30 °C

Danes je zadnji dan, spimo dolgo, leni smo, vroče je. Vseeno se odpravimo še na obisk Sečoveljskih solin, ki jih že tri dni gledamo pod seboj. Od vhoda vodi peš pot po potki do muzeja solinarstva, med bazenčki, kjer pridelujejo sol. Slikovito, dolg sprehod po soncu, izvemo tudi kako se prideluje solni cvet in da se uporablja v restavracijah z Michelinovo zvezdico, popijemo pijačo v senci, izvemo v koga vse je zaljubljena mala popotnica in še hiter skok v morje na ohladitev.

Vrnemo se v sobo, počitek, kmalu na večerjo v Stazione Parenzana, potem pa končno tudi veliki finalni obračun na mini golfu. Včeraj po večerji v Master busu, kjer smo fino jedli pri Darku Klemnu, zmagovalcu Master chefa 2016 ni več šlo :)

Jutri pa domov, menjati torbe in naprej, na Vis.