• Day 9

Portorož - Piran (s kolesom)

August 6, 2020 in Slovenia ⋅ ☀️ 26 °C

Novi dan, počasi se izteka ta naš road trip po Sloveniji. Malo smo ga skrajšali, prvotni plan pa še je zajemal malo Krasa ali Goriških brd, pa še Kolpa na koncu. Mi pa gremo še “domov”, na Vis.

Današnji dan smo začeli z zajtrkom na terasi s pogledom na soline. Potem pa nam je lastnik tukaj posodil kolesa in danes smo imeli kolesarski izlet do Pirana in nazaj. Cel čas nas je pot vodila ob obali, skozi Portorož, v Bernardinu smo se ustavili na pijači, Jasmina je odkrila novo pijačo zase, Martini Fiera s tonicom, ni slabo. Iz Bernardina se peljemo ob morju do Pirana, skozi Tartinijev trg do Punte in se nazaj ustavimo na malem kosilu v Fritola pri Cantini. Luštna gostilnica, z dobro hrano in simpatično postrežbo. Vrnemo se do sobe, malo spočijemo in vmes še prodamo Jasminine golf palice. Tudi naročimo že nove vmes :)

Ta zapis nastaja v popoldanskem soncu na terasi ob solinah in zvečer še ena partija družinska mini golfa, da na tej poti vidimo kdo je najboljši :). Potem pa na večerjo morda v Master bus, kjer je naredil zmagovalec Master chefa svojo varianto “street fooda”. Če smo že tukaj, se splača poskusiti še to.

Jutri je zadnji dan, plan je peš skozi soline, malo morja in potem pakiranje. Za zdaj pa še uživanje.