• Day 1

Slovenske Konjice - Benetke - Kefalonija

July 28, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Leto in pol čakanja, upanja, odpovedanih potovanj in želja in 1469 dni odkar smo nazadnje bili v Grčiji. Svet še vedno zmeden zaradi Covid19 epidemije, kljub vsemu pa, Grčija končno dosegljiva, izvedljiva in tudi ena izmed planiranih destinacij, največji otok Jonskega morja, Kefalonija je osvojena :)

Malo pred polnočjo krenemo od doma, gneče na cesti ni, prihod na letališče pa kaže novo sliko, kako izgledajo potovanja. Letališče ima samo en vhod in en izhod, obvezne maske, razdalja, pravila stroga. Načeloma nobenih težav, papirje imamo vse kar rabimo, check in je brez najmanjše težave in po skoraj dveh letih stopimo spet na letalo. Cel čas leta obvezne maske, za odhod na wc je potrebno to javiti stevardesi, da ti pove kdaj lahko. Preletimo moj Jadran, iz zraka pozdravim moj Vis in v slabih dveh urah pristanemo na Kefaloniji. Tudi odhod iz letala je drugačen. Vsi sedimo, dokler ne povedo, kdo, katera vrsta lahko vzame stvari in odide iz letala. Ta red morda niti ni slab, včasih je bil dren takoj, ko se je letalo ustavilo, vsem se je mudilo, zdaj lepo vsi “polako”. Ni nujno, da je to slabo :)

Na letališču nam preverijo še enkrat vse papirje, “loteriji” naključnega testiranja za Covid-19 se izognemo, počakamo prtljago in 200 m do našega rent a carja. Avto sveže opran, vse imajo pripravljeno, vse skupaj traja 10 minut in že se vozimo proti našemu domovanju za naslednjih 14 dni. Mestece Poros, hotel Oceanis. 40 min vožnje in smo že v sobi, prekrasen pogled na morje, bazen 10 stopnic pod nami…prvo kopanje…razpakiravanje…

Po prebedeni noči na poti, slabemu dremežu na letalu rabimo samo še malo hrane in počitek danes. 30 m od hotela je Taverna Agrapidos, z izjemnim ambientom, vrhunsko hrano in odličnimi cenami. Svojo “bazo” smo našli takoj…po vrhunskem kosilu, ki je stalo za meze ploščo, vino, ouzo, tzatziki, česnove kruhe in še, 27 EUR, si rezerviramo mizo še za današnjo večerjo.

Zdaj rabimo malo počitka, zvečer kulinarično razvajanje, jutri pa začnemo tudi z izleti in raziskovanjem Kefalonije.