• Day 2

Poros - Skala

July 29, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Končno naspani in okusen zajtrk. Dosti okoli letajo ose, ampak nekako smo tudi to uredili. Po zajtrku še obvezno ohlajevalno kopanje v bazenu, potem pa na prvi izlet po otoku. Danes bolj kratek, pa vseeno.

Iz Porosa se peljemo ob obali, do mesteca Skala. Še malo naprej od Skale pa na peščene plaže Kaminia in Mounda beach. Morje toplo, gneče ni, ob plaži pa simpatični lokali v senci. Na plažah sicer pretrane sence ni, možnost je plačila ležalnikov in senčnika, ampak nikoli nismo cel dan ležali na plaži. Po prvem kopanju se še prestavimo v Skalo, kjer se na kosilo spravimo v lušten bar ob plaži. Tukaj prvič vidimo, da so cene lahko tudi hudo visoke :)

Kakorkoli že, v baru imajo tudi mali bazen, kjer lahko se ohladiš in popineš pijačo kar v njem, pojemo kosilo in ura je že skoraj 16. Hitro mine čas, sploh ko je vse na “easy”.

Gremo še v trgovino, nakupimo pijačo in še kaj, da napolnimo hladilnik, potem pa še panoramski ogled mesta Poros, kjer stanujemo. Dosti zaprto, odpirajo pozno popoldne, nekaj pa tudi očitno jih ni preživelo zaprtja zaradi epidemije. Na splošno, Poros in Skala nista nič posebnega, Poros ima vsaj še pristanišče za jadrnice in trajekt in to je to.

Sicer je vroče, temperature med 34-40 stopinj, okoli 16.30 pa še začne pihati, ampak topel veter. Popoldne torej ob bazenu se hladimo, počivamo, nabiramo moči za večerjo v naši “bazi”, jutri pa spet naokoli…jutri začnemo z top destinacijami, ki jih je baje treba videti :)