• Day 5

Fiskardo - Assos - Myrtos

August 1, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Dan za izlet je danes in to dober izlet. Po zajtrku odrinemo na pot, proti skrajnemu severu otoka, mondena vasica Fiskardo. Uro in pol vožnje mimo Samija, skozi Agio Effimio, ki je očitno eden glavnih pristanišč za jadralce, po cesti skozi fantastične razglede in prispemo v Fiskardo.

Simpatična, barvita in mala vasica, katero povezuje trajekt z Lefkado. Vdolž male rive pa lokal do lokala, mesta je za jadralce in jahte, cene pa primerne temu. Tukaj poceni ni, je pa slikovito, oleandri, barvite fasade,…to je to. Posedimo ob morju, se sprehodimo ob obali, skozi uličice, do baje “najboljše” pekarne tukaj, in nadaljujemo naš dan proti plaži Emplysi.

Mala plaža, večji kamni, turkizna kristalno čista voda. Nobene pretirane gneče, večinoma domačini, ker je nedelja očitno. Osvežimo se in naprej proti mestecu Assos.

Na poti do Assosa se naužijemo norih razgledov, potem pa po serpentinah se spustimo v malo, idilično in barvito vasico. Dve plaži, ena mestna in druga malo stran od centra, mestece pa barvito, malo, menda ima samo 4 ali 5 barov in tavernic in eno trgovino. Nekaj stavb je že propadlih, zapuščenih, Po sprehodu skozi to miniaturno simpatično mesto gremo na plažo, v senco pod borovce, s pogledom na mesto. Res je lepo.

Ko se ohladimo, nas pot vodi še na zadnji “highlight” tega dneva in tega potovanja. Plaža Myrtos. Ena najbolj fotogeničnih plaž na svetu, tudi tukaj so snemali del filma Corellijeva mandolina, v živo pa res, lepo, krasno. Pogled iz razgledne točke, iz ceste nad plažo je nekaj, kar je verjetno najbolj fotografirano kot razglednica Grčije in otokov Jonskega morja. Plaža pa, ko prideš dol, 2 km dolga prodnata plaža, z malimi kamenčki, voda pa sinje modra, turkizna…res lepo. Sence pač ni, senčnik si prineseš sam ali ga najameš, vendar tukaj danes, ni bilo niti lokala ali kakšne druge ponudbe, ker gradijo nekaj na novo. Pivo, dve…foto session družinski in nazaj v Poros.

Cesta nazaj prazna, hitro smo nazaj in vsi lačni, uživamo še v večerji v Steki house v Porosu. Zabava še na bazenu v hotelu in dneva je konec. Jutri dan za počitek, potem pa spet izlet :)