• Day 2

Istanbul - Bazaarji in Bospor

April 27, 2022 in Turkey ⋅ 🌙 13 °C

Prebudimo se v lepo sončno jutro. Soliden zajtrk na strehi hotela s pogledom na Istanbul in Bospor. Ko si naberemo moči za naporen dan, gremo lepo počasi peš proti Grand Bazaarju. Na poti do tja se ustavimo v Şerefiye Cisterni. Nadomestek za željeno in zaprto Basilica cisterno, ki kar upraviči pričakovanja. Celo 360 stopinjski video in light show z zgodovino se odvije pred nami in je za videt.

Nadaljujemo sprehod do Grand bazaarja, kjer se izgubimo med trgovinami. Nekako je čar Grand bazaarja mimo, saj se ponavljajo trgovine s torbicami, usnjenimi jaknami, začimbami in čaji in čevlji, pa še kaki obeski in spominki vmes, in blago. Bolj se "pasemo" kot kupujemo, se vmes ustavimo na kavici in gremo naprej. Iz Grand bazaarja proti Egipčanskemu bazaarju. Pravo doživetje so dejansko ulice do tja, ker je to ena sama tržnica in če kdo hoče kaj najti,tukaj zagotovo najde :) Vmes se ustavimo še na kosilu, burek, tri porcije, pijača in Ayran....12 Eur za nas tri.

Egipčanski bazaar je poslastica za oči in nos....manjši ampak zelo slikovit in lep bazaar, vsekakor se splača narediti sprehod do sem in doživeti vse skupaj.

Vrnemo se nazaj v našo okolje, srečamo "brata" Alexa, ki pove, da ima 5 mesecev starega sina, s slovenko, spet :) Očitno dela otroke samo slovenkam :) Zmenimo se, da se še vidimo,nas pa je čakala ob 16 uri vožnja z ladjo po Bosporju. Dve uri (kar je popolnoma dovolj glede na videno) vožnje po Bosporju, z lepimi pogledi iz morja na vse znamenitosti Istanbula. Ob evropski in azijski strani mesta vidimo palače, mošeje, stolpe, kar piha zraven in prepihani se po pristanku odpravimo se na večerjo. Sheherezade cag kebap je eden najbolje ocenjenih kebapov v Istanbulu. In dejansko je odlično, meso izjemno okusno, priloge, lečina juha, ayram (jogurt), solata, celo doživetje. Za nas tri, cela večerja (4x glavna jed plus priloge in juha), 19,73 Eur. Vrhunsko res.

Da ne obleži, se sprehodimo nazaj domov, v parku med Hagio Sofio in Modro mošejo naletimo na prizor neskonče gneče ljudi, ki si v parku na travi delajo hrano, piknikirajo, eden je imel celo plinsko bombo in je pekel, skratka...praznujejo ramadan. Zanimiva izkušnja.

Po 18.000+ prehojenih korakov danes, nas čaka postelja in počitek. Jutri pa naprej.