• Day 3

Topkapi sarayi in mavrične stopnice

April 28, 2022 in Turkey ⋅ 🌙 12 °C

Hitro bežijo dnevi in top 10 Istanbula smo praktično spravili pod streho. Danes po zajtrku se počasi spravimo do Topkapi palače, kjer so več kot 400 let vladali sultani. Vstopnina z vstopom v hareme za nas tri je 55 Eur, ampak za kulturo in širjenje obzorij se baje ne varčuje. Ogledamo si vse štiri dele palače, vključno z nekdaj prepovedanim haremom. Nekoč so tam živeli evnuhi, konkubine, sultanova mati, ogledamo si njihove prostore, kopeli, kuhinje in privatne sobe, kjer je bilo verjetno marsikaj :)

Med 300-500 je bilo žensk v haremu, na voljo sultanu in ostalim "živinam“, vmes pa so še malo osvajali. Ko si ogledamo vse, gremo na dobro in tudi drago kosilok "bratu", potem pa še en daljši sprehod po bazaarjih do t.i. mavričnih stopnic. Realno, sprehod skozi uličice, ki smo jih pred dnevom zgrešili je bolj pisan in zanimiv, kot stopnice same. Ja, zo stopnice,so barvne in to je to :)

Nadaljujemo skozi mesto, mimo tržnice,kjer prodajajo živali, se ustavimo na čaju in kavi, potem pa še enkrat Sheherezade cag kebap, ker je reeeeesss dober. Na poti proti hotelu si še ogledamo Gulhan park z tulipani in večer zaključimo v lokau ob hotelu z vodno pipo, mačjo družbo in čas je za spanje. Jutri še akvarij Sea life, eden izmed 5 največjih akvarijev na svetu, potem pa še zadnji nakupi čajev in pakiranje za domov.