• Day 4

Sea Life akvarij in slovo

April 29, 2022 in Turkey ⋅ ☀️ 18 °C

Lepi sončni dan se začne z dobro mero stresa. Kupimo karte za Sea Life akvarij, ki ima najdaljši tunel, 83 metrov dolg pod vodo in eden najvecjih akvarijev na svetu. Karte 42 Eur in se kuoijo preko spleta, do tukaj vse ok. Potem pa poskušamo z Uberjem, vozniki se sprenevedajo, sprašujejo če je to na Floridi, ker baje ni akvarija v Istanbulu, eden trikrat potrdi vožnjo za 150 TL, potem pa piše da hoče 250 TL,ker je promet. Skratka, izsiljevanje, nategovanje in mirno zaključim, Uber tukaj ne funkcionira.

Recepcionista v našem hotelu prosimo, da pokliče taxi in dejansko v roku 3 minute sedimo v taxiju na poti v akvarij, za 150 TL. Pridemo tja, človek ne vzame denarja in reče, da se okoli 15 ure dobimo. Akvarij je ok, realno ni vreden tega denarja, pa tudi frke ne s prevozom tja in nazaj. Pojemo še poceni malico, pite dve, skupaj malo manj kot 4 Eur.

Ne čakamo do treh najdemo taxi,ki sicer lahko plačamo s kartico, ampak človek ne zna niti ene besede anglesko, kot vsi ostali taksisti očitno. Ludnica....na bankomatih pa denarja ne znamo dvignit,ker je vse v turščini. Skratka...smo v hotelu, čakamo jeznega taksista, ki nas je morda tam čakal zaman,da mu plačamo. Če ne pa smo relativno poceni skozi prišli, ampak tega, ne bi in ne bom več ponavljal.

Popijem en raki in gremo še na zadnji obhod bazaarja, kupiti čaje in potem še večerja, pakiranje in jutri po našo Iso in domov. Taksist je prišel po denar in dobil še zraven 50 TL za vožnjo v prazno. On srečen, mi mirni. Lahko noč.