• Day 2

São Miguel - Pico

June 26, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 17 °C

Azori torej…skupina devetih otokov v razmiku 600 km sredi severnega Atlantika. Klima je mila – od 20 do 25 stopinj. Mi smo že drugi dan na cca 21 stopinj. Rahlo pihlja, ko posije sonce zna biti tudi vroče. Ampak je prijetno, dejansko je to optimalna temperatura za potovanje. Vmes pridejo oblaki, malo poprši in 15 minut kasneje spet sonce.

Baje imajo dvakrat več glav goveda kot prebivalcev, imajo množico rož, plantaže čaja in tobaka, vinograde, odlične ananase, banane in seveda čisto naravo. Imajo vse in dejansko je tako. Naravno. Vse je umirjeno, brez gneče in pretiranih množic.

Po tem, ko smo se zbudili, smo šli na zajtrk in potem smo se poslovili še od prve nastanitve. Malo smo s torbami še posedeli v barčku, poskusili lokalne sladice, malo posedeli ob morju in pojedli še limetino tortico, potem pa s taxijem na letališče in sledil je prvi notranji let na otok Pico. Znan po velikem vulkanu, največjem vrhu Portugalske, 2351 m visok.
    Let s Sata Airlines traja slabo uro in pridemo na popolno drugačen otoček. Mogočni vulkan Pico se je cel dan skrival za oblaki in meglico, upam, da nas jutri razveseli in se pokaže. Je pa otok znan po vinogradih, ki jih je bilo včasih mnogo več, pa vseeno. Vinogradi v vulkanski zemlji, vina, ki so odlična in iskana po celem svetu. Upam, da najdemo kakšno dobro vinarijo in poskusimo še več tega vina. Po pristanku se s taxijem (15 eur) odpeljemo do nastanitve v mestecu Madalena. Apartma vrhunski, mestece pa malo, simpatično. In ko smo šli peš na sprehod od apartmaja, praktično ne srečas skoraj nikogar. Zanimivo res, povsod mir, spokojnost, nobene gneče. Največja kolona ljudi je bila pred stojnico za sladoled, je bila pač edina odprta danes. Nedelja tukaj dejansko še daje občutek nedelje.

Kasneje ob zalivu v mestecu Madalena pojemo kosilo/večerjo in na poti nazaj, še nabavimo malo hrane za apartma, saj imamo praktično svoje stanovanje. Jutri nam lastnik obljublja še avto, da bomo lahko začeli raziskovati otok, imamo kar dosti za videt, pa tudi kite gremo obiskati čez dva dni na Atlantski ocean. Danes se dobro spočijemo še, jutri pa se začne še bolj aktivno raziskovanje.