Afficher sur la carte
  • Jour 4

Ostia Antica in Lido di Ostia

2 février 2023, Italie

Danes pa je dan, ko smo se umaknili iz mestnega vrveža in odšli na izlet z vlakom. Po zdaj že ustaljeni jutranji rutini, na metro, en prestop, do postaje Piramide in na vlak proti Ostia Antica in Lido di Ostia.

Prvo izstopimo v majhnem mestecu Ostia Antica, kjer je tudi arheološka cona in kar nekaj za videti, pa se nekako odločimo, da imamo zaenkrat dovolj in si v majhnem mestecu privoščimo poceni malico in posedimo v majhnem baru na soncu. Vrnemo se na vlak in se odpeljemo naprej proti Lido di Ostia (centro). Obmorsko turistično mestece, z dolgo peščeno plažo ob Tirenskem morju.

Jasno je, da februarja ni sezona, morje je hladno, piha, kljub vsemu pa posedimo, eni poležimo in zadremamo na plaži, punci božata vse pasme psov, ki se sprehajajo po plaži, in malo se nadihamo morskega zraka.

Na poti nazaj še dobro kosilo v ameriškem pubu Old Wild West in nazaj na vlak proti Rimu. Danes smo se več vozili in manj hodili, zdaj pa že počivamo v sobi in jutri še predzadnji dan. Mlada popotnica je vesela, peljali jo bomo še v živalski vrt v Rimu, popoldne pa pred pakiranjem zaključili v stari židovski četrti Trastevere.