• Day 5

Naxos - Paros - Naoussa

July 17, 2023 in Greece ⋅ 🌬 29 °C

Kar hitro letijo tile naši dnevi. Danes bujenje bolj zgodaj, ob 8.00 smo že na zajtrku in potem pot pod noge in do pristanišča. Počakamo trajekt in še zadnjič pomahamo v slovo Naxosu. Plujemo proti otoku Paros, kjer pristanemo v vročem, a vetrovnem vremenu. Parikia, glavno mesto Parosa in 700 m od pristanišča je naša mirna in super nastanitev “Casa di Roma”. Ker soba še ni pripravljena, nam ponudijo sok in kavo, spoznamo pa tudi vse živali, ki jih imajo in sicer Jack Russel terierja Nino, mačka mati z tremi mladimi igrivimi mucami. Seveda pa ob pogledu na lep bazen ne ostanemo ravnodušni. Soba sicer manjša, ampak lepo, vse belo modro, čisto in kopanje je obvezno, da se ohladimo.

Kmalu se oglasi lakota in gremo proti mestu, najdemo super in poceni hrano (20 eur za nas tri s pijačo) ob morju. In da ne gre dan kar tako mimo, gremo še z avtobusom v vasico Naoussa.

Naoussa na Parosu je čudovita slikovita ribiška vasica, ki se nahaja v ogromnem zalivu na severnem delu otoka, 10 kilometrov vzhodno od Parikie - glavnega mesta. Velja za eno najlepših vasi na Kikladih in dejansko je to nekaj izjemno fotogeničnega. Slike govorijo več kot besede in res je simpatično. Verjetno pa smo izbrali pravi čas, da smo to naredili popoldne, ker baje se zvečer ta vasica prelevi v nočni klub za maturante in je bojda samo zabava tam doma. Eva še kdaj morda, eni smo pa “kao” že prestari :)

Po dveh urah se nehamo izgubljat po slikovitih ulicah in se vrnemo z avtobusom nazaj v Parikio. V trgovini si kupimo sadje, pijačo in na hlajenje v sobo, na bazen. Zvečer pa se še sprehodimo po Parikiji. Jutri pa spet nov dan, nov izlet.