• Day 7

Parikia - Lefkes

July 19, 2023 in Greece ⋅ 🌬 30 °C

Kako lepo je biti na “easy” po grških standardih. Pozen zajtrk, tukaj sonce, vroče, pihlja prijetno in danes je dan za izlet v nekdaj glavno mesto tega otoka, Lefkes.

Lefkes na Parosu je ena najlepših vasi na Kikladih. Nahaja se v osrednjem delu Parosa, 11 km jugovzhodno od Parikie. Vas ima okoli 500 prebivalcev in je zgrajena na nadmorski višini 300 metrov, na zelenem griču, poraslem z oljkami in borovci. Ponuja tudi pogled na sosednji otok Naxos. Resnično simpatično naselje je bilo v srednjem veku glavno mesto Parosa in je polno majhnih tradicionalnih pobeljenih hiš, ki predstavljajo ostanke beneške arhitekture. Gosti tudi očarljive cerkve iz 15. stoletja, pobeljene mline na veter in čudovite golobnjake. Cerkev Agia Triada (Svete Trojice) je glavna cerkev vasi. To je čudovita bizantinska cerkev iz finega belega marmorja, ki se lesketa pod soncem.

Lepote Lefkesa se še vedno ni dotaknil množični turizem, kar mu pomaga ohranjati svojo pristnost. In res je tako, mir, nobene gneče, samo na trgu malem pred cerkvijo, ena družinska kavarnica, z domačimi pitami iz pomaranč, jabolk, korenčkova tortica in poceni limonada in Ouzo. Idilično.

Tukaj v restavraciji ob cesti še pojemo odlično polnjeno zelenjavo, mousako in končno dočakamo z 25 minutno zamuso avtobus, s katerim se vrnemo v Parikio.

Zdaj že rutina na bazenu in zvečer spet na sprehod in na večerjo.