• Day 4

Coron Super Ultimate Tour

February 17 on the Philippines ⋅ 🌙 27 °C

Dobro jutro Coron. Jetlag je počasi preteklost in ob 7.30 nas pričaka dober zajtrk na terasi naše nastanitve. Gostitelja sta izredno prijazna, vse uredita, in ob 8.00, kot je bilo dogovorjeno, nas že pridejo iskati za izlet.

Coron Super Ultimate Tour je celodnevni izlet po otokih, ki nas je danes popeljal do nekaterih najlepših in najbolj priljubljenih destinacij na otoku Coron. Celodnevni izlet, kjer smo videli jezero Kayangan, jezero Barracuda, dvojno laguno, Skeleton wreck- potopljena japonska ladja iz druge svetovne vojne, koralni vrt in otoček s peščeno plažo AtwayanBarul.

Vmes so nam kar vmes, na čolnu pripravili zelo dobro kosilo, bilo je vsega, od ribe, kozic, piščanca, njihove azijske nudle, bučo z stročjim fižolom, riž, lubenica itd. Vmes pa smo uživali v kristalno čisti vodi, cel čas bili obdani z osupljivimi apnenčastimi pečinami. Sposodili smo si maske, lahko bi si tudi kajak, ampak glede na videno danes, to ni potrebno.

Bil je pester in lep, poln dan. Po vrnitvi v sobo smo še šli na večerjo, zdaj pa bova z Evo gledala kako našo mami masirajo :) Naročila si je masažo, enourno v sobo, za 9 Eur :)

Cene so odvisne od tega kam greš, lahko daš 40-50 eur za obrok, ali pa za večerjo 13 eur, kot smo dali danes. Pivo je recimo med 1 eur do 1.5 eur. Ni hudega.

Skratka, za jutri smo imeli planiran Escapade tour, na tri malo bolj oddaljene otoke, pa še ne vemo ali bo možno, ker se napoveduje nek močnejši veter. Varnost prva, všeč mi je, da ne delajo na silo, nisem pa pričakoval te morebitne spremembe plana. Če ne bo šlo “Escapade tour”, bomo pa šli na izlet tukaj bližje, na ogled koralnega grebena in potopljenih ladij.

Zdaj pa preden zaspimo, še ogled masaže v živo :)