• Day 3

Coron

February 16 on the Philippines ⋅ ⛅ 26 °C

In je naš dan za spoznavanje z otokom Coron mimo. Zanimivo mestece, klasični azijski kaos v malem, vmes dobri hoteli, restavracije, potem pa kar naenkrat bum in ves “blišč” revščine, umeščen v samo središče mesta. Po glavni promenadi vidiš otroke, ki se igrajo, povsod tricikle, ki so tukaj kot neki “tuktuk”, ob promenadi se v blatu valja nekaj stokilski prašič, za ograjo v blatu dva moška trenirata peteline za petelinje borbe. Navsezadnje, vsepovsod imajo peteline zavezane ob ulici, hišah kar za noge…kot pse. No psi pa so tudi vsepovsod, podobni vsi drug drugemu, verjetno so vsi v sorodu.

Otroci nam mahajo, očitno smo tukaj mi bolj eksotični njim, tekajo in dajejo “petke”, vsi nasmejani. V bistvu nimajo kaj dosti, skoraj nič, pa očitno imajo v sebi veselje do življenja. Očitno vse neprijetne zadeve, ki so jih Filipini deležni, dejansko spremenijo pogled na vse skupaj. Baje so navajeni tukaj, v primeru bodisi cunamija, potresa, ciklona, v roku 3 minut v eno vrečko dati kaj rabijo in vse pustiti za seboj. Nam je to praktično nepojmljivo.

Sprehodimo se do obale, si ogledamo čolne, se slikamo na obali, ob znaku Coron seveda :), in si za 60 pesotov (cca 1 eur) privoščimo vožnjo s triciklom. Zastonj praktično, ampak ne preveč udobno :)

Danes smo si privoščili malo boljše kosilo v Il Kuvo restavraciji, cene nekje kot pri nas, ampak se da mnogo ceneje in od jutri malo bolj gledamo tudi na budget. Malo še nas jetlag daje, zato gremo hitreje spat. Jutri pa nas že čaka “Super ultimate tour Coron” in cel dan bomo preživeli v raju.