• Day 8

El Nido Tour A

February 21 on the Philippines ⋅ 🌙 27 °C

Včerajšnja zabava se je končala ob cca 23 uri, ko je obvezen nočni mir, zato zjutraj malo potegnemo in pred izletom kar spodaj v Hubu pojemo odličen zajtrk. Haqqy Life se znajo iti bom rekel, vse pripravljeno, check-in procedura, razdelitev v skupine, skeniranje QR kode, ki te doda v Whatsapp skupino za delitev fotografij in posnetkov. Smo že bili marsikje, no, tile so malo dvignili letvico. Iz hotela skupaj odrinemo proti čolnom, takoj na začetku se že malo zmočimo in prva destinacija je Big lagoon. Tukaj je nujno vzeti kajak, ampak je tukaj samo 300 pesotov in potem veslanje od mesta vezanja barke, do velike lagune. Krasna narava, otrok pravi, da je najboljši del današnjega dneva bilo ravno tole. Nadaljujemo mimo apnenčastih otokov do mesta za snorklanje, potem pa nadaljujemo do otoka, kjer mojstri vržejo v vodo mizo, s kajakom na obalo pripeljejo hrano in na lepi peščeni plaži pojemo kosilo in nahranimo se Komodo zmaja, ki nas obišče na plaži. Zaradi vetra se odločijo, da naslednje snorkling mesto izpustimo in odložijo nas na 7 Commandos beach. Krasna plaža, pesek kot moka, palme in zadaj kulisa apnenčastih otokov. Vse skupaj danes, kjer smo pluli je, kot da si v nekem ogromnem Halong bayu v Vietnamu, res je lepo.

Na 7 Commandos Beach imamo dve uri, nekateri igrajo odbojko na mivki, kopamo se, poskusimo spet neko sladico njihovo, kot Carski praženec z vmešano banano, ampak je kompaktno, kot neki buhtelj. Odlično. Cel dan sonca, morja in peska se konča z žurko na barki, kjer se je plesala Macarena, YMCA, pelo se je Sweet Caroline in cela skupina smo zaključili in nazdravili z kozarčkom žganja na strehi našega hotela ob bazenu. Problem je samo to, da sem se počutil kot senior (kar očitno tudi sem :) ) , saj so bili vsi v skupini okoli 20 let ali malenkost več. Z Jasmino bi verjetno lahko bila večini starša, Eva pa si je lahko pogledala kako bo izgledalo z njeno generacijo čez par let :)

Iz strehe slišimo, da že imajo pozdrav novo prispelim gostom, spet se poje Happy Birthday nekomu, turnir v Beer pongu je pripravljen, mi pa na kratek sprehod, pogledat food market, na večerjo in se spočit.