• Day 16

Alona beach

February 29 on the Philippines ⋅ ⛅ 26 °C

Zadnji dan, preden jutri odrinemo na dolgo pot proti domu. Danes lahko spimo, prav nikamor se ne mudi. Zajtrk si privoščimo kar v našem hotelu, potem pa malo počivanja ob bazenu. Popotniške brade ni več, potovalke so več ali manj spakirane. Še na zadnji sprehod v mesto in vpijanja vrveža, vibracij, hrane, vsega.

Gremo do plaže torej. Alona beach je sicer priljubljena turistična destinacija na otoku Panglao. Znana je po belem pesku, čisti vodi in živahnem vzdušju. Tukaj je res veliko letovišč, restavracij, barov in trgovin za različne okuse in proračune. Alona beach se imenuje tudi "mali Boracay" zaradi podobnosti s slavno plažo na otoku Boracay. Ni pretirano veliko, ima pa dobro vzdušje. Centralni del je zaprt za tuk tuke in je tam fino hodit. Dejansko je tukaj trgovina do trgovine, gostilna do gostilne. Še zadnji spominki za domov, nahranimo še enkrat pasjo družinico in se sprehodimo ob obali še enkrat. Mati še enkrat gre na masažo, midva z Evo pa na en odličen burger. Dva burgerja, pivo, Sprite in pomfri, 9 eur. Se najde še kak dragulj :)

Še manjša “proslava” ob zaključku v našem hotelu in jutri nas čaka dolga pot domov.