• Day 7

Vzpon na Kjerag

July 16, 2019 in Norway

Prvi pravi hribovski podvig sva naredila z odpravo na Kjerag (https://www.komoot.com/tour/182820520). Osem ur dolga tura na 1.110 metrov visoko ravan (šest ur hoje, 360 višincev) naju je pripeljala do manj razvpite pohodniške destinacije od Preikestolna (naslednji podvig), pa vendar izredno zanimive zaradi svojih čudovitih razgledov na Lysefjord (v prevodu pomeni "lahki fjord", 45 km dolga morska zajeda med "lahko" obarvane granitne skale) in mestece Lysebotn na koncu fjorda.

Avta nisva pustila na uradnem parkirišču, saj je bila cena sicer celodnevnega parkinga precej visoka, 33 eur. Tako da sva mrcino pustila kar ob cesti (nisva bila edina) in se podala na vrh.

Bilo je vroče, suho, brez oblačka in kar obljudeno. Zaradi visokih skal in dolge poti sva Chilija izmenoma nosila v bisagi, da je z nama zmogel celo pot.

Na uradnem koncu potke je plato, s katerega se vidi direkt dol na morsko gladino. Za adrenalina željne je zraven tudi med druge skale zagozdena skoraj okrogla skala, na katero lahko prestopiš brez kakšnih pripomočkov in varnostnih držal. Kjeragbolten ima nekih pet kubičnih metrov, pod njo pa je čiste praznine globokih 240 metrov - za mene preveč scary, za Heleno ne, pa vendar si je tik pred njo premislila; bolj zaradi gužve za njo, ki je nestrpno čakala, da predhodnik stopi, se slika, zavriska in da prostor naslednjemu.

Po "sprehodu" je pasala osvežitev v ledeno mrzlem jezercu in kratek počitek, potem pa naprej proti glavnem sprehodu na Norveškem :) Zakaj sva hitela? Imela sva samo še en dan lepega vremena, potem pa 3 deževne dneve pred sabo...