• Day 6

Sprehod po opustelih vlakah

July 15, 2019 in Norway ⋅ 17 °C

Tømmerrenne, oziroma leseni žleb po naše, je lesena konstrukcija, po kateri so še nekaj let nazaj spravljali les v dolino. Danes tak način ali ni več rentabilen ali pa dovolj zanimiv za vsakdanjo uporabo, zato so nekateri lepo predelani v pohodniško zanimivost, saj se po njih lahko sprehodiš kilometre daleč v gozd.

Sestavljeni so iz lesenih korit, po katerih so speljali vodo, ki je tekla navzdol, po njej pa so se spravljala navzdol tudi odsekana in oskubljena debla dreves. Korita so ponekod speljana kot most čez reko in kje tudi zavrtana kot tunel v živo skalo, kar sprehod vsekakor poživi.

Poživila pa naju je tudi hladna voda reke zraven. Bilo je namreč precej vroče, tako da sva šla preverjat na GPS, ali sva res na Norveškem, in se potem odločila, da se osveživa v rečici. Gužve ni bilo, tako da sva se skopala gola, saj nama na kraj pameti ni prišlo, da bi s sabo vlekla na sprehod tudi kopalke.

Pasalo je zelo, nekoliko manj pa moji novi pohodni čevlji, ki so mi naredili zametke žuljev na petah. Celotna trasa sprehoda je tule: https://www.komoot.com/tour/182823494