Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 4

    Zebbug

    18 de noviembre de 2023, Malta ⋅ 🌬 20 °C

    Ena od tisočih vasic tule na Malti. Po naše se izgovori se Zebuđ, pomeni pa oliva po arabsko.

    Ker sem zamutil z avioni, sem kar naenkrat imel dodatno uro časa za sprehod po vasici. Tu sem tudi bival, b&b, in sem se res fajn odločil, da sem lahko videl, kako hiše izgledajo od znotraj (glej en drug footprint, ki pa še ni napisan).

    Od zunaj hiše sploh niso kaj posebnega, vse je zgrajeno iz tega mehkega lime-stone kamna, ki v kombinaciji z lesom res lepo izpade.

    Lepe stvari na Malti vidiš le v turistično obleganih krajih. V tejle vasici turistov ni, tako da tudi vasica bolj kot ne počasi razpada.

    Hiše so stisnjene blizu nasproti druga drugi, pravzaprav samostojnih hiš sploh ni. Ulice so ozke, po njih pa se lahko voziš z avtom, če se le lahko stisne skozi. Vas je v bistvu narejena kot en labirint ulic, v sredini pa najdeš celo precej veliko cerkev.

    Je pa to staro, večina vasi je zgrajena že v 14. stoletju, danes kvečjemu dograjujeo nadstropja. Stanovanjska kriza na Malti je precejšnja, saj je število prebivalcev v zadnjih letih naraslo z nekih 450 na 700 tisoč. Lokalci so kar razburjeni, cene nepremičnin si se podvojile... Tako nekak.

    Zdaj grem pa počasi taksista počakat in proti letališču.
    Leer más