Satellite
Show on map
  • Day 65

    Een heel nieuw jaar ❤️

    January 1 in Portugal ⋅ ☁️ 13 °C

    Gisteravond nog wel even nagedacht over het afgelopen jaar, vooral het laatste ziekenhuisbezoek blijft me bij. Het had zo anders af kunnen lopen dan had ik nu niet zo aan het nieuwe jaar kunnen beginnen. Fijn dat ik het gevoel heb dat ik nu bijna alles weer kan doen het komende jaar, daar ben ik dankbaar voor. Voor iedereen die ik nog niet gehad heb: een heel goed en gezond 2024 😘
    Om half 12 gisteravond werd het vuur aangestoken. Heel gezellig met een groep mensen om het vuur heen, iedereen had een drankje mee en stond lekker te kletsen. Na het aftellen allemaal een knuffel en de beste wensen, heel ontspannen. Er werden steeds takken van Eucalyptusbomen op het vuur gegooid, dat gaf mooi hoog vuur door de olie die vrijkomt als het in brand gaat.
    Heel fijn om zo het oude jaar uit te luiden en het nieuwe jaar in te gaan.
    Rond 01.00 uur ging iedereen zijn camper weer opzoeken en werd het stil.
    Vanmorgen ontbijt met oliebollen die ik gisteravond nog kreeg van Jenny en natuurlijk onmisbaar het kopje koffie.
    Verder een heel rustig dagje, slow living de camper weer in orde maken na een weekje appartement, slow cooking soepje voor 2 dagen met de onmisbare sojabrokjes 😂. Nog 2x vijgenjam en 1x sinasappeljam gescoord uit de zelfgemaakte voorraad van Baukje, wat is dit toch een heerlijke camping met lieve mensen!
    Aan het eind van de middag nog even een wandeling van een half uur tijdens het gouden uurtje wat op de laatste foto wel heel goed tot zn recht komt.
    Morgen een afspraak met Tina, oprichtster van de Alleenrijdende Campervrouwen en schrijfster van verschillende reisboeken, op het kerkplein in Moncarapacho.
    Dit is dus alweer het laatste nachtje hier.
    Read more