Vallee de Paradis en diner dansant

February 2 in Morocco ⋅ 🌙 16 °C

Met zn 4en, Kittie, Berend, Eva en ik, in de camper van Eva naar Vallee de Paradis gereden. Was toch nog wel een uurtje rijden met af en toe een stuk heel slechte weg er tussendoor.
    Toen we bovenaan reden hadden we al Ohs en Ahs omdat we het zo mooi vonden. Maar nadat we de camper geparkeerd hadden en over een pad door de bergen gingen lopen werd het nog steeds mooier. Gelukkig waren we vroeg en was het nog niet druk. Hoe verder we naar beneden kwamen hoe leuker het werd. Allerlei cafeetjes en restaurantjes waar ze leuke hippie-achtige bankjes, kussens, kleden en stoelen hadden. Koffie gedronken bij een cafeetje waar een man op een ezel het brood kwam bezorgen.
    Beneden in de kloof waar water stond ook allerlei hoekjes en zitjes, zelfs stoelen in het water zodat je met je voeten in het water kon zitten. Wat hebben we genoten!!!
    Om half 2 weer terug op de camping want we moesten ons klaar maken voor het diner dansant dat om 4 uur al begon in het zwempark van de camping. Er was een meneer met een accordeon die zong en tussendoor werd er een bandje gedraaid.
    Het eten was erg lekker en het was heel leuk om te zien hoe iedereen de dansvloer op ging en zich uitleefde.