Satellite
Show on map
  • Day 34

    Vanaf de woestijn weer naar de camping

    February 11 in Morocco ⋅ ☀️ 26 °C

    Vanmorgen de zon op zien komen in de woestijn. De nachtelijke sterrenhemel heb ik gemist, maar gelukkig een foto van Walter kunnen gebruiken, gemaakt met zijn iPhone 15 met 3 lenzen.
    Ontbijt bestond uit brood, cakeje, yogurtje, smeerkaaspuntje, jam, jus d'orange, thee en gelukkig ook koffie.
    Vannacht was mijn voorhoofd ineens opengeplopt en was ik veel snot kwijt. Positief als ik ben dacht ik toen dat de verkoudheid voorbij was, maar er was alleen plaats gemaakt voor nieuw snot, wat word je toch moe van zo'n vol hoofd en al dat stof helpt ook niet echt.
    De keelpijn is gelukkig weg en het hoesten is een stuk minder. Het gaat de goede kant op.
    We namen een andere route terug, niet dat ik het gemerkt zou hebben als we dezelfde route terug genomen hadden, van wegen en oriëntatiepunten kun je in de woestijn niet spreken 😂
    Met het morgenlicht zag het er toch weer anders uit dan gisteren. Weer de nodige dromedarissen en ook een struisvogel. Een hele mooie tocht, maar eerlijk gezegd was ik het gehobbel in de auto in het zonnetje achter glas, waar ik al 2x mijn hoofd tegen gestoten had, wel zat.
    Onderweg in de bewoonde wereld nog een koffiestop, wat een bofkont ben ik vandaag.
    Wel blij dat ik weer op de camping ben 😃
    Read more