Costa Rica
Unión

Here you’ll find travel reports about Unión. Discover travel destinations in Costa Rica of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Laguna de Arenal

January 19, 2017 in Costa Rica ⋅ ⛅ 2 °C

Heute waren wir so wagemutig und sind mit geliehenen Mountainbikes an den 17 km entfernten Lake Arenal gefahren.Leider mussten wir noch ein gutes Stück weiter und nach ca.23 km hoch und runter verließen uns dann schlussendlich unsere Kräfte.Dank eines netten Pickup-Fahrers sind wir letztendlich doch noch im nächstgelegenen Ort angekommen,wo wir in den See springen konnten:).Auf dem Rückweg nahmen wir zur Belohnung noch ein entspanntes Bad in den örtlichen natürlichen heißen Quellen!Read more

Arenalsee

April 11, 2018 in Costa Rica ⋅ ⛅ 16 °C

Da mu nur mit Spezialbewilligung ufu Vulkan Arenal cha ga und der chleiner Vulkan Cerro Chato gesperrt isch gsi, heiwer isch entschlossu inu Nationalpark zga. Da heiwer zGlick ka grad mehreri Tukans und nu andri schöni Vegil zgse, obwohl dass wer ohni Guide und mit ungschüeltum Öig unnerwägs sii gsi.
    Na der erscht Nacht im Hotel hei wer gmerkt, dass wier statt fer 2 Nächt nur fer 1 Nacht reserviert hei. Zum Glick, will wier hetti suscht nimme gwissu was machu am negstu Tag. Eso siwer witter gfahru und hei ischi Unnerchunft mitsch iner Wildnis bizogu. Ds „little paradise“ wie ischi Unnerchunft heisst, isch nix fer ängschtlichi liit. Die ganz Nacht heiwer Tieri ufum Dach oder vor dum Zimmer kehrt.
    In Costa Rica müess mu fer jedi chleinschtusch Attraktion Itritt zahlu, so öi fer en 500 Jahr alte Böim, wa mu öi im Film Avatar gseht. Wier hei Glick ka, will wier emorgu früe da si gsi und wills grägnut hed, isch niemert cho ikassieru.

Unión, Union