Ecuador
Secoyas

Tag 15: Amazonas Cuyabeno

October 24, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 27 °C

D‘Busfahrt het gfühlt nie ufghört. Am halbi 9ni simmer in Lago Agrio ahcho. Det hemmer churz es Stündli ghaltet und mir hend en feine Zmorge becho. Denn simmer nomal bis öppe am 12i wiiter gfahre bis mer zum Ihgang vom Nationalpark Cuybeno cho sind. Det hend üs die Guides vo de einzelne Lodges abgholt. Zu üsere Lodge Pirañia sind nurno 2 anderi cho. Denn simmer ufeme Böötli 2h lang de Rio Cuyabeno entlang gfahre. Ufem Weg simmer scho paar mal ahghalte zums Wildlife z‘beguetacht. 2 verschideni Affe hemmer gseh (Parahuago und de Masoalehalleaff), Papageie und anderi Vögel. Mir sind eifach so tüüfer und tüüfer ih de Wald inegfahre. Mer cha sichs chum vorstelle. Denn simmer bi üsere Lodge ahcho. Euse Guide, de Miguel, het eus empfange. Er isch Füür und Flame für de Amazonas, voller Energie und gseht us wie en richtige Abentüürer. Es sind na 3 anderi Jungi da gsi. 2 Fraue us Düütschland ( Angi und Ariana) und ein Maah us Kanada (Chris) Hend aber all 3 en nette iihdruck gmacht. Ich denk mir werded guet zgang cho. Es hett Zmittag geh und mir hend üsi Zimmer bezoge. Es isch eh uhuere Hitz. Nacher hemmer us parat gmacht für s‘erste Amazonas-Abentüür. Mitem gliiche Motorboot, wies eus gholt hend simmer richtig einere Laguune gfahre. Ufem Weg hemmer cho en Caiman gseh und es 3-Fingerfuultier. Bi dere Lagune simmer nid s‘einzig Schiffli gsi. Vo allne Lodges ih dere Umgbig sinds cho. Und denn hemmer tatsächlich s‘Glück gha es paar pinke Delfine z‘geh, wie sie ad Oberflächi chömed go schnuufe. Ich bin uf Ecuador mit keim Gedank dassi überhaupt wird Delfine gseh & jetzt au no die 😍 es isch eh wunderbari Abigstimmig gsi und während d‘Sunne untergange isch hend mir zmitzt im Amazonas chöne is Wasser springe und go bade. Es isch unglaublich gsi. Wos den ganz dunkel gsi isch simmer na in Wald selber. Nach gaaanz viel Riesespinn und Frösch spöter simmer wieder zu eusem Boot cho und hend eus uf de Weg zrugg gmacht. Aber de Weg zrugg isch bis ez glaub mis Highlight gsi. Ich ha nonie so en klaare Sternehimmel gsh mit nid nur eim Wülchi. Es isch würklich Atemberaubend gsi. Am 8i simmer den ca. zrugg bide Lodge gsi. Es hett Znacht geh (s‘Esse isch au da wieder sehr fein und mini Vegiwünsch werded berücksichtigt) und de Guide het üs de Morgig Tag erchlärt. Müed simmer is Bett gfalle und zum getoss vom Amazonas ihpfusst.
      Funfact: Die pinke Delfine sind nur pink will mer ihres Bluetgfässsystem deunder gseht. Und wenn sie ufgregt etc. sind, werdeds halt „rot“

Tag 16: Amazonas Cuyabeno

October 25, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 31 °C

Die Nacht hani pfuused wie en Stei und es isch nid mal sooo heiss gsi wie denkt. De zmorge am 8i isch sehr fein gsi und churz drufabe simmer mitem Motorboot wieder dur das Flusssystem im Amazonas gfahre. Nid lang isches gange und es Rudel mit sicher 15 Djorongos-Affe het über eusem Chopf de Fluss welle überquere, dicht gfolgt vo Totechopfäffli. Mir sind nachli wiiter gfahre und hend den zumene Ruederboot gwächsled. Denn simmer zunere wiitere Laguune gruederet. Sie isch Riesig gsi, aber nid so tüüf wie die ander, drum hemmer leider nid chöne schwümme. Aber überall sind einzelni Bäum usem Wasser gragt. Das hett sehr nice usgseh. Denn hemmer en chliine Abstecher in Wald gmacht. Da isch er nid soo tropisch gsi. Mir hend es paar Spure gseh und eh Frucht gesse^^ Nacher hemmer de gaaaanz Weg müesse zruggpaddle, was eim ewiigs vorcho isch. Ufem Weg sind üs auno paar Papageie über de Chopf gfloge und en Tucan hemmer auna gseh:) Nachem zmittag hemmer 2h gnapped und denn simmer mitem Boot s‘erstmal ih die ander Richtig vom Fluss gfahre. Mir sind ah ganz viel verschiedene Lodges verbiidüüst bis mer denn bimene iiheimische Dorf ahcho sind. Es isch krass wie euse Guide das Flusssystem kennt. Als wärs üses Strassenetzt. Bi de iiheimische Familie hemmer zersch miteme Schamman chli chöne rede und Frage stelle und denn het er na es Ritual mit eus gmacht. Die Sach isch mer aber eher komisch vorcho, will er vorher na in ganz normale Chleider umegloffe isch und sich währendem Ritaul immer nach de verbiifahrende Böötli umglueged hett… Nacher hemmer bi de andere Familie us de Yucawurzle es feins Fladebrot gmacht. Debii hemmer Zuckerrohr chöne Snacke und en anderi iiheimischi Frucht, sie seged ihre IceCreamFrucht. Ufem Heiweg simmer wieder unter de Atemberaubende Milchstrass umedüst. Zum Glück isch de Heiweg 1h gange und mir hend gnueg Ziit gha de Moment völlig zgnüsse. Nachem Znacht hemmer nachli mit de 2 Dütsche Fraue gredet und sind denn gli ihgschlafe.
      Funfact of the Day:
      Als Schaman gilt mer, wemmer sich ab 18 jede Monet sicher 1 Mal Ayuasca inepfifft zum „sin Körper z‘reinige“. Das heisst jede cha eich Schaman werde.

Tag 17: Amazonas Cuyabeno

October 26, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 30 °C

Die Nacht isch einiges heisser gsi und dementsprechend hani nid sooo guet gschlafe. Aber am 6:00 isch eh scho Tagwach gsi. Mir sind mitem Böötli zu de Lagune füre zum de Sunneufgang ahzluege. Ufem weg hemmer wieder die oinke Delphine gse. Sogar es Baby isch unterwegs gsi. Ganz viel Affe hend natürlich au nid dörfe fehle. Mir sind eis vo de einzige Boot gsi wo unterwegs gsi isch. Nachem Zmorge sind die Düütsche abgreist und mir hend eus anere andere Gruppe müsse ahschlüsse. Mir sind wieder mitem Paddelboot use und hend en Halt gmacht für eh chliini Wanderig. Mir sind maximal dur de Busch gloffe. Ih dem Wald sind 5 verschiedni Ökosystem gsi und das hemmer au gmerkt. Vo Laubwald zum maximale Sumpf über de Äquator zum tropische Regewald. Denn simmer wieder alllles zruggpaddled. Zum Glück hett eus es Motorboot für die letzte Kilometer mitgnoh. Nacheme lange Mittagsnap Simmer wieder mitem Motorboot chli d‘Lagune go erkunde, hend während em Sunneuntergang en Schwumm gnacht und sind wos stockdunkel gsi isch nomal chli dur de Dschungel gloffe. Euse Guide isch echt en nice:) Er hett immer sooo viel Energie und isch nur am rede und am verzehle. Mer merkt richtig wie Füür und Flamme er für de Amazonas isch. Er will eus würklich s‘beste Erlebnis schenke, dass au mir (Touris us de ganze Welt) merked, dasses wichtig isch de Wald z‘beschütze 🌳
      Funfact: Papageie chönd bis zu 80 Jahr alt werde, sind aber Emotional uf de gliiche Ebeni wie es 3 Jöhrigs chind. Sie lebed Monogam und wenn ihre Partner stirbt, cha de ander us truur au glii sterbe.

Secoyas